پلتفرمی آنلاین برای حقوق و دستمزد

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۷۵۱

آی‌سی‌تی پرس| برای ایجاد فضای امن برای ارتباط آنلاین کارفرمایان و کارجویان و شفافیت در حوزه حقوق و دستمزد در رده‌های مختلف شغلی پلتفرمی آنلاین در این خصوص رونمایی شد. آسیه حاتمی گفت: مرجع آنلاین حقوق و دستمزد با عنوان ایران تلنت به عنوان نخستین سایت استخدامی، حدود 16 سال پیش متولد شد، به‌طوری ککه تمرکز این سایت استخدام متخصصان و مدیران در شرکت‌های خوب ایرانی و خارجی است.

وی افزود: در دوران فعالیت مان با خلاءهای بزرگی روبرو شدیم که کارفرمایان و کارجویان با آن مواجه بودند، مهم‌ترین آن خلاء‌ها، اطلاعات در حوزه حقوق و دستمزد بود که در این زمینه مشکلاتی وجود داشت.  وی تاکید کرد: از 5سال قبل از طریق ارسال پرسشنامه‌یی به ارزیابی حقوق و دستمزد شاغلان پرداختیم و نتیجه ارزیابی‌ها را به صورت گزارش منتشر کردیم. در زمستان 96 بیش از 130 هزار نفر از مدیران و کارشناسان در این ارزیابی شرکت کردند و اطلاعات حقوق و دستمزد خود را در اختیار این مجموعه قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های شغلی مختلف را در رده‌های متفاوت مورد ارزیابی قرار دادیم و اطلاعات واقعی بازار کار را به کارفرمایان و شاغلان ارائه می‌دهیم گفت: به دلیل اعتمادی که کاربرانمان به ایران تلنت به عنوان یک مجموعه مستقل دارند توانستیم در این عرصه نیز به موفقیت دست یابیم.

مدیرعامل و بنیانگذار شرکت ایران تلنت در ادامه خبر داد: امسال پلتفرم آنلاینی را به نام IranSalary ایجاد کردیم که تمام اطلاعات حقوق و دستمزد را در رده‌های شغلی مختلف دارد و زمانی که فردی به آن مراجعه می‌کند می‌تواند متناسب با اطلاعاتی که نیاز دارد دیتاهای تخصصی را دریافت کند.

حاتمی در عین حال بیان کرد: در این سایت کسانی که می‌خواهند از دانشگاه وارد بازار کار شوند می‌توانند از ابزاری با عنوان مسیرشغلی استفاده کنند تا با استفاده از این ابزار با گزینه‌های شغلی پیش رو پس از فارغ‌التحصیلی در رشته‌های مختلف آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دیتاهای به دست آمده از شاغلان تمام وقت و افراد تحصیلکرده جمع‌آوری شده است افزود: سعی کردیم با استفاده و گردآوری اطلاعات افراد، متغیرهای مختلف را در حوزه‌ها و شغل‌های متفاوت مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

ارسال نظر