جبران کاهش فروش آیفون ۱۰ با وسایل جانبی

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۴۷۵
جبران کاهش فروش آیفون ۱۰ با وسایل جانبی

فون‌آرنا|

 اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۹میلادی از نسل جدید محصولات و لوازم جانبی خود رونمایی و پرده‌برداری کند تا بدین وسیله کاهش میزان درآمد حاصل از فروش آیفون ۱۰ را جبران کند.  به گفته برخی از منابع آگاه مقامات اپل اعلام کرده‌اند که می‌خواهند در سال آینده میلادی نسل جدید محصولات خود را معرفی کنند که می‌توان به ایرپاد رده بالای جدید، هدفون روگوشی و اسپیکر هوشمند هوم پاد اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که نسل جدید ایرپادهای اپل به قابلیت‌هایی نظیر مقاومت در برابر نفوذ آب و حذف صداهای مزاحم یا نویز مجهز خواهد بود. مقاومت در برابر نفوذ آب به کاربران ایرپادهای اپل این اطمینان را می‌دهد تا با خیال راحت و آسوده به زیر باران رفته و قدم بزنند و نگران خراب شدن ایرپادهای بی‌سیم درون گوش خود نباشند. اپل سعی دارد با پیشرفت و توسعه نسل جدید ایرپادها کارکرد آنها را افزایش و بهبود ببخشد تا این هدفون‌های بی‌سیم بتوانند حتی از فاصله بیشتر با آیفون و آی‌پد متصل به آن هم کار کنند. گفته می‌شود، این ایرپادهای جدید که قرار است در سال آینده ۲۰۱۹میلادی وارد بازار شوند، قیمت پایه ۱۵۹دلار داشته باشد. همچنین شارژر بی‌سیمی که اپل سعی دارد آن را هر چه زودتر روانه بازارهای جهانی کند، امکان شارژ دستگاه‌های هوشمند اپل همچون ساعت هوشمند اپل واچ، گوشی آیفون و آی‌پاد را دارد.

هدفون‌های روگوشی نیز که قرار است با محصولاتی نظیر بوز و سنهایزر رقابت کند، با برند مشهور و خوش آوازه «بیتس» یا Beats وارد بازار می‌شود و جایگزین هدفون‌های خوب و رده بالای این شرکت خواهند شد.

این در حالی است که اپل می‌خواست هدفون‌های خود را در سال جاری در رویداد رونمایی از محصولات جدید خود(سپتامبر ۲۰۱۸) رونمایی کند اما حالا به نظر می‌رسد که به دلیل برخی مشکلات فنی مجبور است معرفی آن را تا رویداد سال آینده به تعویق بیندازد. از آنجایی که اپل از میزان فروش گوشی هوشمند و پرچمدار خود یعنی آیفون ۱۰ رضایت چندانی نداشت و آنچنان که انتظار می‌رفت، نتوانست از آن کسب درآمد کند، حالا به فکر افزایش درآمد و سودآوری خود از بخش لوازم جانبی و سایر گجت‌های هوشمند افتاده است تا به گونه‌یی بتواند کاهش فروش آیفون ۱۰ را جبران کند.

 

ارسال نظر