تعقیب حساب‌های مزاحم کاربران در «توییتر»

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۳۶۸
تعقیب حساب‌های مزاحم کاربران  در «توییتر»

انگجت   از این پس در صورت تعقیب حساب‌هایی که در توییتر برای ارسال هرزنامه توسط روس‌ها استفاده می‌شوند، کاربران از این موضوع مطلع خواهند شد.

توییتر که این روزها از سوی کنگره امریکا برای ادای توضیحات در مورد مداخله کاربران روس در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 امریکا از طریق این شبکه اجتماعی به‌شدت تحت فشار است، از ارائه خدمات جدیدی به کاربران در همین زمینه خبر داده است.

بر همین اساس اگر کاربرانی در توییتر حسابی را تعقیب کنند که مرتبط با آژانس تحقیقات اینترنت وابسته به دولت روسیه باشد، پیام هشداری در همین مورد دریافت خواهند کرد.

توییتر همچنین پیام‌هایی برای تمامی کاربران امریکایی که این حساب‌ها را تعقیب کرده‌اند یا پیام‌های حساب‌های یادشده را بازارسال کرده و لایک زده‌اند، ارسال کرده و در مورد ماهیت حساب‌های یادشده به کاربران هشدار می‌دهد. این افراد که 677775 نفر هستند ایمیل‌هایی را با همین مضمون از توییتر دریافت خواهند کرد.

مدیران توییتر می‌گویند در مجموع موفق به شناسایی 3814 حساب کاربری در توییتر شده‌اند که با این آژانس روسی در ارتباط است و این حساب‌ها 175993 توییت ارسال کرده‌اند. توییتر همچنین از شناسایی 13512 حساب کاربری دیگر خبر داده که بطور خودکار مطالب دروغینی را در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا ارسال می‌کردند.

 

ارسال نظر