«توییتر» اخراج ترامپ را رد کرد

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۲۲۳
«توییتر» اخراج ترامپ را رد کرد

 مشبل  دونالد ترامپ رییس‌جمهور امریکا باز هم با ارسال پیامی در توییتر کره شمالی را به آغاز جنگ هسته‌یی تهدید کرده، اما این اقدام خشن و لحن توهین آمیز ترامپ از نظر مدیران توییتر بدون مشکل است.

ترامپ در تازه‌ترین پست توییتری خود توضیح داده که دکمه هسته‌یی وی از دکمه هسته‌یی کیم‌جونگ‌ایل رهبر کره شمالی بزرگ‌تر است. این اظهارات سخیف و تند واکنش ترامپ به اظهارات رهبر کره شمالی است که در آستانه آغاز سال 2018 هشدار داده بود روی میزش دکمه‌یی برای شلیک سلاح‌های هسته‌یی وجود دارد و این کشور می‌تواند کل خاک آمریکا را هدف قرار دهد. وی افزوده بود که این یک واقعیت است و نه یک تهدید.  به دنبال این اظهارات تند وبی سابقه ترامپ، بسیاری از کاربران توییتر خواستار ممنوعیت فعالیت ترامپ در توییتر و حذف وی از این شبکه اجتماعی شده‌اند.

ترامپ در توییت خود کره شمالی را کشوری تهی و نابود شده توصیف کرده که غذا در آن به دشواری یافت می‌شود و افزوده من هم یک دکمه هسته‌یی دارم که خیلی بزرگ‌تر و قدرتمندتر از دکمه رهبر کره شمالی است و دکمه من کار می‌کند!

بخش پشتیبانی توییتر در پاسخ به هزاران کاربری که با ارسال پیام این اظهارات را نقض قوانین توییتر دانسته‌اند، این نظر را رد کرده است. این در حالی است که در قوانین توییتر تصریح شده هیچ کس حق ندارد در پیام‌های خود دیگران را تهدید به اعمال خشونت کند یا خواستار آسیب رساندن شدید فیزیکی، مرگ یا بیماری فرد یا گروهی از افراد شود.

 

 

ارسال نظر