«گوگل» تبلیغات مزاحم را حذف می‌کند

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۵۹۸

تک‌کرانچ|

 بالاخره گوگل اعلام کرده است که به زودی قصد دارد آن دسته از تبلیغات آزاردهنده و ناخوانده در پلتفرم‌های خود را مسدود و غیرفعال کند.

چندی پیش گزارش شده بود که غول‌های تکنولوژی از جمله گوگل تصمیم گرفته‌اند که برای جلب رضایت کاربران، تعدادی از تبلیغات آزاردهنده و نامربوط را از روی پلتفرم‌های خود حذف کنند. هم‌اکنون گوگل زمان دقیق اجرای این طرح را منتشر و اعلام کرده است که در تاریخ ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی اقدام به حذف و مسدودسازی این دسته از تبلیغات خواهد کرد.

گوگل در این راستا با ناشران و وب سایت‌ها همکاری خواهد کرد و بدین‌ترتیب آن دسته از تبلیغاتی را که از منظر کاربران بسیار آزاردهنده یا نامربوط طبقه‌بندی و گزارش شده‌اند یا آنکه بر اساس استانداردهای تعیین شده گوگل نیستند، به زودی متوقف خواهند شد. البته لازم به ذکر است که تا قبل از مسدود کردن تبلیغات، گوگل به وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات مذکور، هشدار خواهد داد.

این غول تکنولوژی امیدوار است بتواند با اجرای این طرح نگرانی‌ها و آزردگی‌های خاطر بسیاری از کاربران اینترنتی را که معتقد بودند تبلیغات مزاحم لذت بردن از مرورگرهای اینترنتی همچون گوگل را خراب می‌کند، از بین ببرد.

 

 

ارسال نظر