ثبت ۱۱هزار شکایت از خدمات اپراتورهای «آی‌تی»

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۲۳
ثبت ۱۱هزار شکایت از خدمات اپراتورهای «آی‌تی»

رگولاتوری    معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ثبت بیش از ۱۱‌هزار شکایت از سرویس‌ها و خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ۳ ماهه دوم سال خبر داد.

 مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵، خبر داد.

وی گفت: برای شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵، بررسی شده است.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال ۹۶، تعداد ۴‌هزار و ۶۳۷ شکایت در حوزه سرویس‌های ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به ۴‌هزار و ۱۲۲ شکایت (بالغ بر ۸۹درصد) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است. در حوزه سرویس‌های فناوری اطلاعات تعداد ۶‌هزار و ۷۲۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد به ۶‌هزار و ۶۷۵ شکایت (حدود ۹۹درصد) رسیدگی و پاسخ داده شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶ به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

میزان شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی سه اپراتور ارتباطی همراه اول، ایرانسل، رایتل و ۱۲ اپراتور حوزه فناوری اطلاعات از اینجا قابل مشاهده است.

 

 

ارسال نظر