نمایشگرهای گوگل مشکل‌ساز شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۴۸۷

وی‌تری|

پس از آنکه گزارش‌هایی مبنی بر نقص صفحه نمایش گوشی‌های پیکسل۲ ایکس‌ال گوگل منتشر شد، این غول تکنولوژی هم‌اکنون ادعا می‌کند که سوختگی پیکسل‌های صفحه‌نمایش این گوشی‌ها با استفاده روزانه از آن به وجود نخواهد آمد.

گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی حاکی است که در صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند گوگل مدل پیکسل۲ ایکس ال مشکل سوختگی پیکسل‌ها وجود دارد و این مشکل در اثر استفاده چند روزه از گوشی برای کاربران ایجاد شده است.

اما شرکت گوگل مدعی شده است که صفحه نمایش به‌کار گرفته شده در این گوشی به هیچ عنوان با صفحه نمایش گوشی‌های دیگر متفاوت نیست و کاملا مشابه پنل‌های اولد سایر گوشی‌های هم رده آن است.

این غول تکنولوژی همچنین اعلام کرده است که تحقیقات گسترده‌یی در این باره انجام داده است و نتایج به دست آمده از تحقیقات کاملا بر تطابق پیکسل‌های صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند پیکسل۲ ایکس‌ال دلالت دارد. گوگل در آخر به تمامی کاربران اطمینان داده است در اثر استفاده روزانه از این گوشی هرگز با چنین مشکلی روبرو نخواهند شد.

گوگل همچنین اعلام کرده است که بزودی قرار است با انتشار به‌روزرسانی‌هایی در آینده نزدیک، عمر صفحه نمایش اولد به‌کار گرفته شده در گوشی‌های هوشمند پیکسل۲ ایکس ال را به حداکثر برساند. گوگل اما اقدام دیگری برای جلب رضایت و اطمینان بخشی به کاربران و خریداران گوشی مذکور انجام داده است و آن اینکه گارانتی و ضمانت گوشی‌های پیکسل۲ و پیکسل۲ ایکس‌ال را به دو سال افزایش داده است. بنابراین کاربران و طرفداران گوشی‌های گوگل می‌توانند با خیال آسوده گوشی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

 

ارسال نظر