مچ‌بندی که ۲۴ ساعته مراقب ضربان قلبتان است

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۳۴۷
مچ‌بندی که ۲۴ ساعته مراقب ضربان قلبتان است

دیجیتال ترندز |

Polar M430 نام مچ‌بند هوشمندی است که با استفاده از آن می‌توانید در 7روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز از ضربان قلب خود مطلع شوید و بابت حفظ سلامت خود اطمینان کسب کنید. مچ‌بند یادشده با زیرنظر گرفتن دقیق نحوه فعالیت قلب حتی در زمانی که شما در خواب هستید تصویری دقیق از شرایط کلی سلامت به کاربران می‌بخشد.

مچ‌بند مذکور از امکانات دیگری مانند جی پی اس، قابلیت ارتباط با گوشی هوشمند و دریافت اطلاعات آن، قابلیت مربیگری و هدایت خودکار ورزشی و غیره نیز برخوردار است.

مدل‌های رقیب این مچ‌بند اگر چه قابلیت ردگیری ضربان قلب را دارند. اما این کار را تنها در زمان فعالیت بدنی فرد که موجب ارسال پالس‌های قدرتمند می‌شود، انجام می‌دهند و نمی‌توانند در زمان استراحت کاربران این وظیفه را انجام دهند.

کنترل ضربان قلب توسط این مچ‌بند هر 5 دقیقه یک‌بار صورت می‌گیرد و داده‌های جمع‌آوری شده برای تحلیل و بررسی و هدایت کاربر از طریق برنامه موبایلی مربوطه ذخیره می‌شوند. در نهایت دستورالعمل‌های ارتقای تمرینات ورزشی از طریق همین برنامه در دسترس است. برنامه مذکور با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگاری دارد.

یکی دیگر از مزایای این مچ‌بند باتری آن است که پس از یک بار شارژ، Polar M430 را برای مدت 30ساعت قابل استفاده می‌کند. قیمت این محصول 230 یورو است.

 

ارسال نظر