خودرو شاسی بلند S5 به‌زودی وارد بازار می‌شود

۱۳۹۳/۰۹/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۹۳۹


تولید آزمایشی خودرو شاسی بلند S5 در ایران به اتمام رسید و این خودرو به‌زودی توسط شرکت کرمان موتور راهی بازار خواهد شد.

محمدرضا میرعلینقی مدیرعامل شرکت کرمان موتور در حاشیه بازدید از خط تولید این خودرو با اعلام این خبر افزود: باتوجه به برنامه بلندمدتی که با همکاری شرکت JAC تدوین کرده‌ایم، درصدد هستیم تا تنوع محصولات این شرکت را در بازار ایران افزایش داده و سهم قابل‌قبولی از بازار را به‌دست آوریم.

وی افزود: در سال‌های اخیر باتوجه به استقبال گسترده مشتریان ایرانی از خودروهای شاسی بلند و همچنین پس از تجربه موفق خودرو لیفان X60، تلاش می‌کنیم تا با عرضه خودرو S5 همچنان حضور موثری در بازار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با ورود S5 رقابت در بازار خودروهای شاسی بلند ایران جذاب‌تر می‌شود، گفت: وجه تمایز اصلی S5 برخورداری از موتور دو لیتری و مجهز به توربوشارژ است و این خودرو با گیربکس 6سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد.

وی در رابطه با نحوه قیمت‌گذاری این خودرو در بازار ایران اعلام کرد: باتوجه به برنامه کرمان موتور برای ساخت داخل کردن این خودرو، تلاش خواهیم کرد تا قیمت‌گذاری معقولی نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار داشته باشیم و به‌طور حتم با این رویکرد رقابت خودروهای شاسی بلند زیر 80‌میلیون تومان در بازار ایران جذاب‌تر خواهد شد.

میرعلینقی با بیان اینکه خودرو S5 پیشرانه قوی‌تری نسبت به سایر رقبای موجود در بازار دارد، تصریح کرد: یکی از مشخصه‌های بارز این خودرو برخورداری از استاندارد یورو 5 بوده و در عین‌حال مجهز به سیستم EOBD است.

وی گفت: این خودرو علاوه‌بر برخورداری از امکاناتی همچون سان‌روف، کیسه‌های هوای سرنشینان جلو، پخش فایل‌های تصویری با فرمت MP5 و سنسور دنده عقب که در محصولات این بخش از بازار کاملا طبیعی است، از امکانات منحصر به فردی همچون کامپیوتر سفری، سیستم کنترل کشش TCS، پایداری الکترونیکی ESP، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC و کنترل ایستایی در سربالاییHAC برخوردار است.

مدیرعامل شرکت کرمان موتور در رابطه با نحوه پیش‌فروش این خودرو گفت: باتوجه به شرایط موجود در بازار ایران، ارایه تسهیلات متنوع فروش را در دستور کار قرار داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد درخواست‌های مشتریان با هر نوع توان مالی را پوشش دهیم.

وی گفت: این شرکت از ابتدای سال چندین طرح ویژه فروش با شرایط متنوع را برای مشتریان ارایه کرده که با استقبال گسترده مردم مواجه شده و به‌طور حتم در ادامه مسیر نیز همین سیاست دنبال خواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر