سنگ سبز؛ ثروت و فلاکت

۱۳۹۳/۰۹/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۹۱۱


نیویورک تایمز

اوباما استانداردهای جدید در رفتار پلیس را پیشنهاد کرده است؛ پس از ماجرای فرگوسن تاکتیک‌های نظامی پلیس آمریکا مورد توجه

قرار گرفته است. موجی از خشم در اعتراض به قوانین مقامات را متوجه تاکتیک‌های پلیس درمقابله با اعتراض‌های مدنی ساخته است.

در جست‌وجوی یشم در برمه و کشف بدبختی؛ سنگ یشم در برمه به صنعتی پیشتاز بدل شده اما معدن‌کاوان کمترین منفعت را از آن می‌برند.

پوتین در حضیض؛ پرزیدنت ولادیمیر پوتین دوشنبه پس از دیدار با رجب طیب اروغان گفت لوله‌های گاز «جریان جنوبی» را که زمانی به‌عنوان پروژه اصلی این کشور برای گسترش نفوذش در جنوب‌شرق اروپا مطرح بود، تغییر می‌دهد. این امر به‌دنبال روابط مسموم اخیر روسیه با غرب رخ می‌دهد. این مساله ضعفی برای پوتین است که پیش از این اعلام کرده بود، روسیه این لوله‌ها را از راه ترکیه پیش می‌برد.

لس‌آنجلس تایمز

ارتباط فیلمی بین شرق وغرب؛ برای ارتباط با فیلم‌های بدنه امریکا، مالک بزرگ‌ترین شبکه سینمایی چین در تلاش است تا در کمپانی‌های تولید‌کننده فیلم‌های بزرگ جای پایی محکم به‌دست آورد.

قدرت گرفتن بخش‌های جدید؛ بخش‌های جدیدی در لس‌آنجلس و دولتمردان آن ایجاد شده است و با معرفی دو بخش جدید و مسوولان آنها در روز دوشنبه، این بحث مطرح است که چگونه بخش‌های جدید می‌توانند به توازن قدرت در این ایالت پرجمعیت کمک کنند.

اوباما از منازعات نژادی خودداری می‌کند؛ رییس‌جمهوری تلاش کرده است تا فاصله خود را با منازعات نژادی ایجاد شده در فرگوسن حفظ کند.

واشنگتن پست

چرخه شرارت چین؛ سوء‌رفتارها و تاثیر آن در مباحث قانونی می‌تواند دشوار باشد اما تغییر در آن غیرممکن نیست. بی‌اعتمادی در وضع قوانین آنقدر گسترش یافته که رهبران حزب کمونیست چین این پاییز دستور به ضرورت اصلاحات قضایی دادند.

امریکا در پی بررسی گشودن جبهه جدید علیه داعش است؛ برنامه‌ها حاکی از ایجاد نقطه امن در سوریه در امتداد مرزهای ترکیه است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر