اخبار

۱۳۹۳/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۸۰۵

علی فاضلی سکاندار اتاق اصناف ایران ابقا شد

تعادل در انتخابات داخلی اتاق اصناف ایران که عصر روز گذشته در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد، علی فاضلی با 7 رای از اعضای هیات رییسه به‌عنوان رییس اتاق اصناف ایران به مدت چهار سال ابقا شد.

محمدجلال‌الدین شکریه به‌عنوان نایب رییس اول، سیدمحمود هاشمی به‌عنوان نایب رییس دوم، محمدعلی صدیقی علاء به‌عنوان خزانه‌دار، مجتبی صفایی به‌عنوان دبیر، سعید ممبینی به‌عنوان عضو هیات رییسه و علی یزدانی به‌عنوان نماینده وزیر در هیات رییسه اتاق اصناف ایران انتخاب شدند. گفتنی‌است براساس قانون نظام صنفی اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند.


هیات رییسه قدیمی‌ترین اتاق مشترک بازرگانی تعیین شد

تعادل انتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان در این هفته برگزار شد و 6 تن از فعالان بازرگانی از هر دو کشور به‌عنوان اعضای این هیات انتخاب شدند. آرای جمع‌آوری شده در این انتخابات 623رای شامل آرای حضور، وکالتی و پستی با رعایت کامل آیین‌‌نامه انتخاباتی هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان بوده است. نمایندگان ایرانی در هیات رییسه این قدیمی‌ترین اتاق مشترک بازرگانی به‌ترتیب بیشترین آرا، مقتدی کرماشاهانی (263 رای)، امید یراقی (245رای)، تیم لطیف (242رای)، ‌اسپندارمز بلورچی (234رای)، فاطمه لباسچی حسیبی (232رای) و عباسعلی قصاعی (219رای) هستند. اعضای منتخب هیات رییسه آلمانی هم کارل درکسلر با 320رای، بورخارد ویمر با 273رای، ژوزف کنرادی با 166رای، روبرت ریگلر با 128رای، میشاییل بیتش با 127رای و هریبرت یوهانس مدلر با 117رای هستند.


کمک فائو به ایران در واردات تجهیزات آبیاری

تعادل معاون آب،خاک‌وصنایع وزارت جهاد کشاورزی روز گذشته در دیدار با نماینده سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(فائو) در ایران، زمینه‌های همکاری در زمینه آب و خاک و صنایع را بررسی کردند. همین‌طور نماینده فائو در ایران در سفری که به ارومیه داشت اعلام آمادگی کرد تا تخصص‌های فنی خود را در طیف گسترده‌یی از موضوعات شامل مدیریت پایدار اراضی، جنگل و منابع آب، مقابله با خشکسالی و بیابان‌زایی را در قالب مشارکت با دولت جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با چالش‌های پیش روی دریاچه ارومیه به‌کار گیرد. سیدرحیم سجادی، معاون آب،خاک‌وصنایع وزارت جهاد کشاورزی خواستار انتقال تجربه جهانی، تکنولوژی‌ها و روش‌های نوین در حوزه آب،خاک‌وصنایع به ایران شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر