دریافت جایزه شعف مشتری توسط بانک آینده

۱۳۹۳/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۸۰۰


بانک آینده جایزه جهانی «شعف مشتری» در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (مِنا) را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده، جایزه رده الماس مراسم اعطای جایزه بین‌المللی «شعف مشتری» از سوی «موسسه جهانی فروش و بازاریابی» با هدف تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ مشتری‌مداری و آشنایی با آخرین ‌روش‌های آن‌که در شهر دوبی، کشور امارات متحده عربی برگزار شد، به بانک آینده رسید.

بانک آینده، به‌جهت اتخاذ رویکرد استراتژیک ارزش‌آفرینی برای مشتریان و اقدامات ویژه در ابعاد مختلفی هم‌چون: «طراحی محصولات و خدمات نوآورانه» مبتنی بر نیاز مشتریان، «توجه به رضایت عمیق و وفادارسازی مشتریان»، «طراحی و پیاده‌سازی رویه‌های عملیاتی»، «پیگیری درخواست‌ها و شکایات مشتریان در اسرع‌وقت»، «تسهیل فرآیندها با رویکرد مشتری‌محور»، «توجه به ابعاد مختلف دانش مشتریان»، «توسعه ارتباطات با مشتریان» و...، به عنوان کاندیدای دریافت این جایزه، توانست بین بانک‌های 25 کشور منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)، از سوی «موسسه جهانی فروش و بازاریابی» مورد تقدیر قرار گرفته و مفتخر به دریافت جایزه تندیس بین‌المللی «شعف مشتری» (Customer delight) و گواهی‌نامه‌های «تعالی مشتری‌مداری»(Customer Service Excellence)

و «مشتری‌مداری مطلوب» و متمایز (Exceptional & fantastic( Customer Services) شود. گفتنی است؛ «شعف مشتری» مفهومی جدید و توسعه‌یافته از رضایت مشتری است که سطح متعالی از «اعتمادسازی»، «وفادارسازی» و «مطلوبیت» از نقطه‌نظر «ارایه خدمات و محصولات» نزد مشتریان را بیان می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر