از میان سایت‌های خبری

۱۳۹۳/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۸۰

موضع علی مطهری درباره درخواست کروبی

جمهوریت| نماینده تهران در مجلس در مورد پاسخ علم‌الهدی امام‌جمعه مشهد به نامه وی گفت: معلوم بود که نامه من را نخواندند، به هرحال حرف‌های من همان است که در آن نامه نوشتم. مطهری همچنین در مورد نقل‌قولی از احمدی‌نژاد نسبت به وی که گفته «آقای مطهری خیلی مرد است» گفت: سیاق جملات می‌خورد که حرف ایشان باشد، اما خب تکذیب شد. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم درباره نامه اخیری که منتسب به مهدی کروبی است و در آن درخواست‌هایی از علی مطهری مطرح شده است، گفت: گویا این نامه منتسب به خانواده‌ آقای کروبی بوده اما قبل از اینکه ایشان نامه بدهد من پیگیر برخی موارد مطرح شده در این نامه بوده‌ام.

طلبه‌های چینی در راه ایران

روزگارنو| معاون انجمن اسلامی چین اعزام طلبه‌های چینی برای تحصیل و گروه رسانه‌یی مسلمان به ایران جهت تهیه گزارش از فرهنگ اصیل کشورمان را خواستار شد. «بدرالدین گوچن‌جن» در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در پکن اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی لازم است تعدادی از طلبه‌های چینی به ایران اعزام شوند و به فراگیری فنون و معارف تخصصی اسلام بپردازند.


انتقاد از بی‌توجهی عکاسان و رسانه‌ها به روز مجلس

مجلس‌نیوز| نادر قاضی‌پور با انتقاد از بی‌توجهی عکاسان و رسانه‌ها به روز مجلس، گفت: مثلا روز مجلس است اما هیچ عکاس و خبرنگاری به مجلس نیامده، درحالی که وقتی قرار است وزیری از مجلس رای اعتماد بگیرد همه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران در جلسه علنی مجلس حاضر می‌شوند.


شکایت اردبیلی‌ها از بخش خبری 20:30

رجانیوز| درپی شکایت نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به شورای نظارت درخصوص پخش خبر نزاع دسته‌جمعی در بیمارستانی در شهر اردبیل در بخش خبری 20:30، شورای نظارت به سازمان صداوسیما تذکر داد. شورای نظارت پس از بررسی شکایت نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس درخصوص پخش خبر یک نزاع دسته‌جمعی در بخش خبری 20:30 در روزهای 26 و27/8/93 نسبت به پخش این‌گونه اخبار از رسانه ملی تذکر داد.

شجاعی: «ندای ایرانیان» مجوز گرفت

خبرآنلاین| سخنگوی حزب تازه‌تاسیس «ندای ایرانیان» از صدور مجوز فعالیت این تشکل اصلاح‌طلب خبر داد. بهروز شجاعی، سخنگوی حزب تازه‌تاسیس «ندای ایرانیان» در گفت‌وگو با خبرآنلاین ضمن تایید خبر صدور مجوز برای فعالیت این حزب توسط کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: به‌زودی مرامنامه این حزب منتشر و در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

ندای ایرانیان، یک تشکل سیاسی اصلاح‌طلب است که در مرداد۱۳۹۳ از وزارت کشور درخواست مجوز کرد. بیشتر اعضای این حزب سیاسی از اعضای اصلی ستاد ملی جوانان اصلاح‌طلب و شورای مشاوران سیدمحمد خاتمی هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر