تفحص دپوی تندر ۹۰ در انبار خودروسازان

۱۳۹۳/۰۹/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۶۶۳

رییس شورای رقابت با بیان اینکه شرکت‌های خودروساز موظف هستند تا پایان سال تمام تعهدات خود را در خودرو تندر ۹۰ نسبت به مشتریان خود انجام دهند، گفت: شورای رقابت به جد این موضوع را پیگیری می‌کند و بازرسی‌هایی را از شرکت‌های خودروساز انجام می‌دهد.

رضا شیوا در رابطه با جزییات آخرین جلسه شورای رقابت که با موضوع قیمت‌گذاری سه خودرو جدید شرکت‌های خودروساز برگزار شده بود، اظهارکرد: متاسفانه اطلاعات خودروسازان برای تعیین قیمت دنا کافی نبود به همین منظور قرار شد، اطلاعات دیگری برای قیمت‌گذاری این خودرو به شورای رقابت ارسال و درنهایت درجلسه این هفته قیمت دنا را تعیین تکلیف کنیم. وی با اشاره به اینکه هنوز شورای رقابت فرصتی برای تعیین تکلیف قیمت دو مدل از خودروهای MVM را پیدا نکرده است، افزود: شرکت سایپا هنوز اطلاعات خودروهای جدید خود را به شورای رقابت ارسال نکرده البته به‌نظر می‌رسد سایپا عجله‌یی هم برای ارسال اطلاعات خودروهای جدید خود به شورای رقابت ندارد.

رییس شورای رقابت در رابطه با خودرو تندر 90 که این روزها با افزایش قیمت در سطح بازار روبه‌رو شده است، گفت: شرکت‌های خودروساز موظف هستند تا پایان سال تمام تعهدات خود را در خودرو تندر 90 نسبت به مشتریان خود انجام دهند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر