پروسه راستی‌آزمایی گزارش تاخیر پروازی ایرلاین‌ها یک‌ماهه شد

۱۳۹۳/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۱۶

در‌حالی اواخر مهر لینک گزارش تاخیر پرواز ایرلاین‌های داخلی به‌دلیل راستی‌آزمایی آمار شرکت‌های هواپیمایی از سایت سازمان هواپیمایی حذف شد که با گذشت بیش از یک‌ماه خبری از بازگشت این لینک نیست.

به گزارش تسنیم، سازمان هواپیمای کشوری به‌عنوان تنها مرجع رسمی اعلام تاخیرات پروازی شرکت‌های هواپیمایی اواخر مهر سال جاری لینک مربوطه را از سایت خود حذف کرد.

چند روز پس از این اتفاق لینک مذکور به سایت سازمان هواپیمایی کشوری بازگشت، اما این‌بار هیچ خبری از اطلاعات مربوط به تاخیر پروازی شرکت‌های هواپیمایی نبود. چنانچه روی لینک «گزارش تاخیرات شرکت‌های هواپیمایی» کلیک شود کاربر به صفحه‌یی ارجاع داده می‌شود که همچنان در آن متن «در راستای، راستی‌آزمایی و مطابقت با آمار شرکت‌های هواپیمایی، آمار تاخیرات پروازی به‌زودی اعلام می‌شود» نوشته شده است.

در حالی پروسه راستی‌آزمایی آمار شرکت‌های هواپیمایی همچنان ادامه دارد که به‌گفته برخی کارشناسان این کار ظرف چند ساعت قابل‌ انجام بوده و تاخیر بیش از یک‌ماهه در این رابطه معمولی نیست. پیش از حذف لینک گزارش تاخیرات پروازی ایرلاین‌های داخلی، سازمان هواپیمایی کشوری نیز با تاخیر 15 تا 20روزه آمار تاخیرات پروازی را منتشر می‌کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر