پرداخت٥/٣میلیون قبض توسط بانک صادرات

۱۳۹۳/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۴۴۹

بانک صادرات ایران در مهر ١٣٩٣، ٣میلیون و ٥٢٥هزار قبض خدمات شهری مشتریان را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک برای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه‌اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است. براین اساس در مهر امسال مشتریان بانک و دارندگان کارت‌بانک‌های عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک (٠٩٦٠٢)، دستگاه‌های پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی، همراه‌بانک و همبانک (#٧١٩*)، ٣میلیون و ٢٣٢هزار قبض را به‌صورت غیرحضوری و ٢٩٣هزار قبض رابه صورت حضوری پرداخت نموده‌اند.

براساس این گزارش تعداد قبوض پرداختی به‌صورت غیرحضوری و الکترونیک در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ١٣درصد رشد و تعداد قبوض پرداختی به‌صورت حضوری ٢٩درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر استقبال و اعتماد عموم هموطنان از خدمات الکترونیک بانکی است.

گفتنی است استفاده از سامانه‌های مکانیزه و الکترونیکی نقش برجسته‌ای در صرفه‌جویی هزینه‌ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت‌مندی مشتریان نیز می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر