کوتاه از مجلس

۱۳۹۳/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۴۴۰

انتقاد از حضور زنان در تبلیغات

احمد آریایی‌نژاد، نماینده ملایر، در تذکری به صداوسیما، دولت و سایر رسانه‌ها گفت: متاسفانه دو انحراف فرهنگی مشاهده می‌شود؛ یکی تبلیغ شانس و اقبال به‌جای تلاش و کسب حلال، در حالی که ترویج سستی و رخوت با اهداف اسلامی مغایر است. وی ادامه داد: انحراف دوم شیوع استفاده از خانم‌ها با اهداف اقتصادی و ترویج در تبلیغات زاویه‌های جامعه را دچار انحراف می‌کند و از مبانی اقتصادی به‌دور است.

سوال ملی 4 نماینده از جنتی

سوال ملی چهار نماینده مجلس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره عملکرد ریاست انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از سوی هیات‌رییسه اعلام وصول شد، همچنین در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی سوال ملی سه نماینده از وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت توافق کشت و برداشت پنبه در کشور از سوی هیات‌رییسه مجلس اعلام وصول شد.


شنبه موعد جلسه علنی مجلس

محمدرضا باهنر، نایب‌رییس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که بیش از 6 جلسه، بررسی لایحه الحاق موادی به بخشی از قانون مقررات مالی دولت در مجلس طول کشیده است، از این رو شنبه جلسه علنی برگزار می‌کنیم.


مجلس پیگیر مشکلات مسکن مهر

جمعی از صاحبان مسکن مهر پردیس دیروز در اعتراض به اقدام دولت مبنی بر تاخیر در واگذاری مسکن‌های مهر به صاحبان آن، مقابل مجلس تجمع کردند. به گفته یکی از تجمع‌کنندگان دولت قرار بود سال گذشته مسکن مهر شهرستان پردیس را به صاحبان آنها تحویل دهد که این موضوع تاکنون با تاخیر مواجه شده و اکنون مسوولان برای تحویل این مسکن‌ها تقاضای دریافت 12میلیون تومان از افراد کرده‌اند. علی‌نعمت چهاردولی درباره علت بروز مشکل تاخیر در واگذاری و نیز افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس، افزود: در حال حاضر به‌دلیل سوءاستفاده و زیاده‌خواهی برخی پیمانکاران تحویل واحدهای مهر با مشکل مواجه شده که لازم است مجلس در این خصوص پیگیری ‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر