از میان‌ سایت‌های خبری

۱۳۹۳/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۴۳۸

اصلاح‌طلبان خوب عمل نکنند، احمدی‌نژاد برمی‌گردد

ایلنا احتمال بازگشت جریان رادیکال به قدرت وجود دارد؛ این جمله‌یی است که این روز‌ها در میان اخبار جا باز کرده است. با توجه به نارضایتی‌هایی که نسبت به رفتارهای افراطی در جامعه وجود دارد، ممکن است در نگاه اول احتمال حضور مجدد این تفکر بعید و دور از ذهن به نظر برسد؛ احسان شریعتی اما در گفت‌وگویی رسانه‌یی می‌گوید؛ «هر جریانی برای بازگشت، امید دارد.» به اعتقاد شریعتی احتمال بازگشت جریان‌های موسوم به اصولگرا یا اصلاح‌طلب به قدرت، دقیقا به نحوه عملکرد جریان حاکم بستگی دارد و می‌گوید اگر اصلاح‌طلبان بد عمل کنند، جریانی که حول محور رییس دولت سابق شکل گرفته برمی‌گردد.


واکنش شورای همکاری خلیج فارس به مذاکرات

ساعت24 وزیر خارجه قطر در بخشی از نشست وزارتی شورای همکاری خلیج فارس با اشاره به مذاکرات هسته‌یی ایران اعلام کرد که نمی‌شود ترتیبات امنیتی در منطقه در جریان باشد و اعضای شورای همکاری از آن جدا باشند. وزیر امور خارجه قطر همچنین گفت: اقداماتی که گروه 1+5 در این خصوص انجام داده است، گام‌هایی روشن است برای اطمینان از اینکه برنامه هسته‌یی ایران صلح‌آمیز است و «ما دایما در جریان اتفاقاتی که در این خصوص روی می‌دهد هستیم.»


تحلیل رسایی از حضور روحانی در مجلس

رجانیوز حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس در سایت شخصی خود نوشت: معلوم بود تکلیف صندلی خالی وزارت علوم مشخص می‌شود و گزینه پیشنهادی روحانی به‌دلیل تفاوت‌های علمی، مدیریتی و سیاسی با دو نفری که قبلا معرفی شدند و رأی نیاوردند، مورد قبول نمایندگان قرار می‌گیرد.

آقای روحانی امروز به مجلس آمده بود اما ظاهرا نه برای راضی کردن نمایندگان و رأی اعتماد گرفتن برای آقای فرهادی بلکه می‌خواست یکبار دیگر آرای لب مرزی و جایگاهش در افکار عمومی را به رخ نمایندگان مجلس بکشد!

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر