آموزش‌وپرورش صاحب‌اختیار درآمد خود شد

۱۳۹۳/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۷۴

نمایندگان مجلس در ادامه رسیدگی به طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به وزارت آموزش‌وپرورش اجازه دادند تا درآمدهایی را که دریافت می‌کند به حساب درآمد اختصاصی خود واریز کند.

مجلس شورای اسلامی در ماده طرح دایمی کردن احکام بودجه به وزارت آموزش‌وپرورش اجازه داد درآمدهایی را که بر اساس قوانین مصوب دریافت می‌کند به حساب درآمد اختصاصی که توسط خزانه‌داری کل کشور افتتاح می‌شود، واریز کند. همچنین مازاد درآمدهای اختصاصی ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها در سطح اعتباراتی که برای این منظور در قوانین بودجه سنواتی پیش‌بینی می‌شود، حسب مورد به همان اداره کل آموزش‌وپرورش استان که درآمد کسب کرده است، اختصاص می‌یابد.

براساس این گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح مذکور در ماده دیگری مصوب کردند که به دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری ‌جز نهادهای عمومی غیردولتی اجازه داده می‌شود که پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی مندرج در قوانین بودجه سنواتی یا مصوب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خود را براساس آیین‌نامه اجرایی که به پیشنهاد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور به تصویب هیات‌وزیران می‌رسد با استفاده از مشارکت خیرین تکمیل کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر