احداث جایگاه‌های سوخت تک‌پمپ عملیاتی می‌شود

۱۳۹۳/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۰۸

احداث فراگیر جایگاه‌های سوخت تک‌پمپ در شهرهای بزرگ کشور وارد فاز عملیاتی شد.

مجری طرح احداث جایگاه‌های سوخت تک پمپ به خبرنگار شانا گفت: با توجه به تصمیم وزارت نفت مبنی بر ایجاد جایگاه‌های عرضه سوخت تک پمپ با پراکنش بالا در شهرهای بزرگ کشور، فعالیت‌های گسترده‌یی در این زمینه انجام شده است.

خسرو جناغی تهیه الزام‌های فنی و استانداردها، طراحی پمپ با تیپ‌های متنوع ساخت جایگاه، مکان‌یابی و مطالعات نظام مالی را ازجمله فعالیت‌های انجام شده برای ساخت جایگاه‌های تک پمپ برشمرد.

وی با بیان اینکه تحصیل زمین از مهم‌ترین موارد برای احداث این جایگاه‌ها به‌شمار می‌رود، اظهارکرد: برای نیل به این هدف موافقتنامه‌یی با سازمان ملی زمین و مسکن برای واگذاری زمین به متقاضیان مبادله شده است.

جناغی نظر شورای شهر و شهرداری تهران را درخصوص احداث جایگاه‌های تک پمپ موافق خواند و گفت: بر همین اساس مقرر شده تا مناطق ٢٢گانه شهرداری نسبت به تامین زمین‌های مورد نیاز طرح احداث جایگاه‌های تک پمپ اقدام کنند. مجری طرح احداث جایگاه‌های سوخت تک پمپ تصریح کرد: مناطق شهرداری مکلف شده‌اند تا زمین‌های مورد نیاز طرح را به‌نحوی زمان‌بندی شده تامین و به‌صورت اجاره به متقاضیان آماده سرمایه‌گذاری واگذار کنند. وی گفت: با توجه به فراگیر بودن طرح احداث جایگاه‌های سوخت تک پمپ در شهرهای بزرگ کشور برای تامین زمین با شهرداری‌های مراکز استان‌ها و اداره کل راه و شهرسازی آنها نیز هماهنگی شده است.

جناغی شرایط و تسهیلات اجرای طرح احداث جایگاه‌های سوخت تک پمپ را از هر حیث آماده خواند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر