کوتاه از سیاست

۱۳۹۳/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۷۳۶

دولت یازدهم قصد تضعیف مجلس را نداشته و ندارد

مشاور رییس‌جمهور تصریح کرد که دولت یازدهم هیچ‌گاه قصد تضعیف مجلس را نداشته و ندارد.

محمدرضا صادق در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که نقل قول منتسب به حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور در ارتباط با جایگاه مجلس را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: همراهان و همکاران رییس‌جمهور در دولت تدبیر و امید به لحاظ آگاهی و اعتقاد خودشان و هم به علت تاسی از دکتر روحانی که خود یک حقوقدان است هیچ‌گاه قصد تضعیف مجلس که به تعبیر امام راحل در راس امور قرار دارد را نداشته و ندارند. وی تاکید کرد: جملات تقطیع شده‌یی که در بعضی شبکه‌های پیامکی و سایت‌ها از برخی مشاوران و خدمتگزاران دولت خصوصا در مقاطع خاص برجسته‌سازی می‌شود، عملیاتی روانی است.


امر به معروف و نهی از منکر را سیاسی نکنید

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج از تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی حمایت می‌کند، گفت: ما وارد جزییات مذاکرات نمی‌شویم که بخواهیم قضاوتی داشته باشیم. به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت‌های گسترده بسیج در اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: بسیج پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، برنامه‌های متنوع و گوناگونی را ترتیب داد که با تحقق یافتن آنها در سال گذشته نیز حدود 23هزارو300 واحد تولیدی در کشور راه‌اندازی و حدود 50هزار شغل برای جوانان ایجاد کرده‌ایم. وی خطاب به رسانه‌های جمعی گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر را سیاسی نکنید.

همایش ملی اعتدال با سخنرانی سیدحسن خمینی

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اعلام کرد: همایش ملی اعتدال روز چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، «سیدرضا صالحی‌امیری» در جمع خبرنگاران در محل کتابخانه ملی ایران، با تشریح جزییات این همایش افزود: در این همایش تعدادی از شخصیت‌های دولتی و علمی در کنار نشست‌های تخصصی سخنرانی خواهند کرد.

صالحی‌امیری گفت: در همایش اعتدال موضوع‌هایی از نگاه فلسفی، دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر