رینگ جهانی

۱۳۹۳/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۹۳

نزول بازار ورق ترکیه

قیمت پیشنهادی ورق گالوانیزه صادراتی ترکیه ٥دلار در هر تن پایین آمده و به ٧٤٥ تا ٧٦٠دلار در هر تن رسیده است. قیمت پیشنهادی ورق رنگی نیز ٨٤٥ تا ٨٧٠دلار در هر تن ثبت شده که به همین میزان افت داشته است.

در بازار داخلی ورق گالوانیزه در ٧١٠ تا ٧٨٠دلار هر تن درب کارخانه در ثبات است و ورق رنگی نیز با٧٦٠ تا ٨٩٠ دلار هر تن درب کارخانه ثبات داشته است. کارخانه‌ها در تناژ بالا تخفیف می‌دهند چراکه تقاضا کم است. در بازار داخلی این کشور ورق گرم ٥دلار در هر تن افت قیمت داشته و ٥٤٥ تا ٥٦٠ دلار هر تن درب کارخانه شنیده شده از این‌رو فشارها بر بازار ورق پوششی بیشتر شده است.


ثبات بازار ورق شمال اروپا

متوسط قیمت ورق گرم در بازار داخلی شمال اروپا ٤١٢یورو و ٥٠سنت هر تن درب کارخانه ثبت شده که ثبات داشته است. قیمت پیشنهادی کارخانه‌ها برای حمل سه ماهه سوم امسال تا ژانویه سال آینده در حدود ٤١٥ تا ٤٢٠یورو هر تن درب کارخانه است. فعلا کارخانه‌ها لیست قیمت جدیدی ارایه نداده‌اند.


نزول بازار صادرات ورق چین

قیمت نقدی ورق گرم صادراتی چین مجددا روند نزولی را در پیش گرفت چراکه تقاضای خارجی ناچیز است و بازار سنگ‌آهن نیز در رکود به‌سر می‌برد. با اینکه در جریان اجلاس اپک تولید در شمال این کشور کاهش یافت ولی ظاهرا باز هم کارخانه‌ها مجبور شدند قیمت را پایین بیاورند.

آخرین قیمت ورق گرم صادراتی چین ٤٦٥ تا ٤٧٠دلار هر تن ثبت شده که به‌طور میانگین حدود ٨ دلار نسبت به هفته قبل افت

داشته است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر