اخلال یک گربه بزرگ در فرانسه

۱۳۹۳/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۸۵

یک گربه بزرگ باعث بهم ریختن آرامش استان «سن و مارن» در نزدیکی پاریس شد. حیوانی که باعث بسیج شدن حدود 100نفر و یک هلی‌کوپتر ژاندارمری در فرانسه شده است، در نهایت نه یک ببر یا پلنگ، بلکه شاید یک حیوان درنده کوچک یا یک گربه بزرگ باشد.

دفتر مرکزی پلیس این استان اعلام کرده است؛ بعد از بررسی تخصصی دفتر ملی شکار با همکاری نهادهای دیگر تخصصی، به‌نظر می‌آید که فرضیه «حضور یک حیوان از جنس ببر» کنار گذاشته شده است و در نتیجه، امکاناتی هم که برای به دام انداختن این حیوان در اختیار مسوولان امنیتی قرار گرفته بود کاهش می‌یابند.

این حیوان در روزهای گذشته توسط بعضی از اشخاص دیده شده بود و عکس آن هم در مطبوعات پخش شد. چند روز گذشته فرض بر این بود که شاید این حیوان حدود ٨٠کیلوگرم وزن داشته باشد و از جنس حیوانات درنده مانند ببر و پلنگ باشد، ولی متعاقب بررسی‌ها، دیروز مسوولان می‌گویند که شاید در حقیقت وزن این حیوان حدود ٢٠کیلوگرم باشد.

مسوولان، با بررسی نقش پای این حیوان، تصریح می‌کنند که این حیوان از جنس ببر و پلنگ نیست و در نتیجه خطری برای مردم ندارد، ولی با اینهمه پلیس از اهالی محل تقاضا کرده است که از پیاده‌روی و گردش در جنگل‌های این منطقه خودداری کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر