سرلشکر فیروزآبادی از وزارت اطلاعات بازدید کرد

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۲۴۵

ناامن شدن محیط داخل و پیرامون برای دشمن، ایجاد امنیت، آسایش برای مردم و زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور از نتایج همکاری وزارت اطلاعات با دستگاه‌های انتظامی و نظامی است. رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استقبال وزیر اطلاعات در نشست مدیران این وزارتخانه شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت. سیدمحمود علوی خدمت 25ساله سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در ستادکل نیروهای مسلح را یک سرمایه برای وی ذکر کرد که ناشی از اعتماد مقام معظم رهبری به اوست. وزیر اطلاعات افزود: سرلشکر فیروزآبادی تاکنون با اخلاص و ذوب شدن در ولایت به خدمت پرداخته و مالک‌اشتر مولا و رهبر عزیز است و حضور ایشان در وزارت اطلاعات مایه افتخار است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر خدایی‌کار‌کردن نیروهای اطلاعاتی از وزارت اطلاعات به‌عنوان محل جهاد و مبارزه یاد کرد.

رییس ستادکل نیروهای مسلح به استناد بیانات مقام معظم رهبری گفت: اگر دستگاه‌های اطلاعاتی جدا‌جدا عمل کنند خود را از خیرات زیادی محروم می‌کنند. نیروهای اطلاعاتی کشور باید از سرمایه‌های یکدیگر و امکانات یکدیگر استفاده کنند. روح همکاری میان دستگاه‌های اطلاعاتی بسیار لازم است.

فیروزآبادی با اشاره به چگونگی دستگیری ریگی به‌واسطه همکاری خوب وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح افزود: کاری که باید بکنیم تعامل و تعاون است. تعامل و تعاون دو نهاد دفاعی و اطلاعاتی همواره کشور را از غافلگیری و بحران امنیتی حفاظت کرده و امکان ضربه‌پذیری آن را دفع کرده است. رییس ستادکل نیروهای مسلح نتایج تعامل و همکاری وزارت اطلاعات و دستگاه‌های انتظامی و نظامی را این‌گونه برشمرد: ناامن‌شدن محیط داخل و پیرامون برای دشمن، ایجاد امنیت و آسایش برای مردم و زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور از نتایج همکاری وزارت اطلاعات با دستگاه‌های انتظامی و نظامی است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر