استراتژی توسعه بازاریابی در دستور کار بانک ملی

۱۳۹۳/۰۸/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۲۹

یکی از نشانه‌های حیات و پویایی بانک وجود درخواست‌ها، پیشنهادها و انتظارات کارکنان برای ایجاد ابزارهای جدید رقابتی است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران سیدولی‌الله فاطمی اردکانی، عضو هیات‌مدیره با بیان مطلب فوق در جلسه روسای واحدهای اداره امور شعب شمال تهران بیان کرد: وظایف کارکنان شعب از حساسیت‌ ویژه‌یی برخوردار است و ارایه پیشنهادها و راهکارهای اثربخش از سوی آنها بسیار با اهمیت است. وی پشتکار و پیگیری مجدانه و ایجاد رضایت در مشتریان را از ویژگی‌های مدیران کارآمد اعلام کرد و افزود: همه ادارات امور شعب لازم است استراتژی توسعه بازاریابی را مد نظر قراردهند و به عنوان یک بانک مستقل تصمیمات اثربخش بگیرند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر