راضیه تجار با بیان اینکه جشن امضا و رونمایی وجه تبلیغی برای کتاب دارد، گفت: البته باید در انتخاب کتاب دقت کنیم زیرا تبلیغ کاذب برای کتاب بیشتر آسیبزننده است. به گزارش ایسنا، این داستاننویس درباره ارزیابیاش از برگزاری جشن امضا و رونمایی کتاب با بیان اینکه در هر مقطع زمانی موضوعی برجسته میشود، اظهار کرد: این روزها یکی از مواردی که برجسته شده رونمایی از کتاب و جشن امضا است که از جهتی برای معرفی کتاب خوب است، زیرا باعث شناخت مخاطب میشود. او با بیان اینکه مراسم جشن امضا و رونمایی حاشیههایی را نیز برای خود دارد، گفت: گاه کتابهایی که معرفی میشوند در حدی نیستند که نیاز باشد برایشان چنین جریانی راه بیفتد؛ بهطور مثال گاه کار اول یک نویسنده است که اثری خام است یا کتاب دهم نویسنده که باز هم کیفیت ندارد؛ لذا زمانی که مخاطب کتاب را در دست بگیرد و ببیند نمیتواند دو صفحه آن را بخواند تمام تبلیغات چون حبابی است که میترکد.