«شلتر» در ایران می‌چرخد

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۸۲۷

سجاد افشاریان از اجرای نمایش«شلتر» در شهرهای مختلف کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده و دراماتورژ نمایش«شلتر» بیان کرد: این نمایش از ماه‌های پایانی سال گذشته تا فروردین‌ ماه در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا شد و با استقبال زیاد هم همراه بود. درحال حاضر نیز از اول خرداد ماه در شیراز روی صحنه رفته که احتمالا اجرای آن تا روز هفتم این ماه ادامه خواهد داشت.

افشاریان که این روزها فیلم «مفت‌آباد» را هم به‌عنوان بازیگر روی پرده سینماها دارد با اشاره به اینکه «شلتر» در تالار فجر دانشگاه شیراز اجرا می‌شود، توضیح داد: این نمایش به‌دلیل مضمونی که دارد به زنان خیابانی و بی‌پناه می‌پردازد همچنین به‌دلیل نوع نگاه و بینشی که نسبت به ترنس‌ها یا آدم‌هایی که هر روز آنها را در اطراف خود می‌بینیم دارد، اثر ویژه‌یی است تا در معرض دید مخاطبان شهرهای مختلف قرار گیرد چون بسیاری از کسانی که در این نمایش می‌بینیم از ابتدا کارتن‌خواب نبوده‌اند و آنچه پیش آمده به دلیل تصمیمات افراد در لحظات حساس زندگی است. او با تاکید بر اینکه به‌دلیل نگاه خاص حاکم بر «شلتر» قصد دارد آن را در سراسر کشور اجرا کند، گفت: بعد از شیراز در یکی از شهرهای مشهد و رشت اجرا خواهیم داشت. افشاریان این روزها نمایش «نماینده ملت» به کارگردانی مجید مظفری را هم در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه دارد و اظهار می‌کند که این اثر درباره آگاهی از انتخاب است. او همچنین یادآوری کرد که فیلم «مفت‌آباد» را به‌عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم گروه هنر و تجربه بر پرده سینماها دارد.

نمایش«شلتر» به نویسندگی ساناز بیان، کارگردانی امین میری، تهیه‌کنندگی و دراماتورژی سجاد افشاریان با بازی الناز اسماعیل‌زادگان، بهار اعتماد، سمیرا اکبری، سارا بانکی، بهنوش پات، ساناز پوردشتی، ستاره جباری، خدیجه حسانی، ساجده حمیدی، سرور خسروانی، نیلوفر دربندی، مرضیه زهری، امید سلیمی، آنالی شکوری، پریا قانع و مهدیه کوهستانی اجرا می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر