اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۸۰۰

سانس‌های قبل از افطار در سینما بهمن شهرکرد نیم‌بهاست- شهرکرد| مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: سانس‌های 14:30 و 16:30 قبل از افطار در سینما بهمن شهرکرد نیم‌بهاست. مهدی حسن‌زاده اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان سانس‌های سینما بهمن شهرکرد شامل‌14:30،16:30و18:30و سانس بعد از افطار ساعت21:30 است که سانس‌های14:30و16:30 نیم‌بها هستند. وی با اشاره به نمایش فیلم سینمایی نهنگ عنبر2

ویژه ماه رمضان افزود: چند فیلم دیگر نیز برای نمایش در ماه رمضان افزوده که عنوان آنها اعلام می‌شود. مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقبال خوب مردم از سینما بیان کرد: امسال استقبال از سینما افزایش یافته که روند افزایش فروش ادامه دارد.

برگزاری جشنواره ملی گل گاوزبان در رامسر- ساری| چهارمین جشنواره ملی گل گاوزبان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسافران و گردشگران روز پنج‌شنبه در روستای جنت رودبار شهرستان رامسر برگزار شد. هدف از برگزاری این جشنواره تشویق مردم به کشت گیاهان دارویی در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در این منطقه اعلام شده است. در جشنواره امسال علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و آیینی در بخش نمایشگاهی 120غرفه محصولات اصلی و فرعی گل گاوزبان و دیگر صنایع دستی همچنین محصولات دامی روستاییان این منطقه به فروش گذاشته شد.

رفع معضل بیکاری کرمانشاه مهم‌ترین مطالبه مردم است-کرمانشاه| امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این استان تاکید کرد: دولت باید رفع معضلات اقتصادی کرمانشاه به ویژه بیکاری را در اولویت قرار دهد و به آنها رسیدگی فوری و عملی کند. آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: رویکرد دولت دوازدهم باید به سمت مستضعفان و اقشار محروم و تلاش برای حل بیکاری، بی‌مسکنی و مشکلات ازدواج جوانان باشد. او از رییس‌جمهوری و مدیران ارشد دولت خواست برنامه‌های اعلام شده برای اشتغالزایی، مقابله با رکود و اقتصاد مقاومتی را در عمل و با جدیت پیگیری و اجرایی کنند.

ایجاد بیش از ۲۵ هزار شغل در لرستان-

خرم آباد| مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ایجاد بیش از ۲۵هزار شغل طی سال جاری در استان خبر داد. علی آشتاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث توجه به واحدهای مشکل‌دار، لرستان جزو استان‌های برتر است و در این زمینه فعالیت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: مشکل‌های کارگران کارخانه سامان کاشی رفع شده و تحت حمایت بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه یادآور شد: ابتدای سال ۹۲ طبق اعلام مرکز آمار، نرخ بیکاری لرستان ۲۰درصد بود که با فعالیت‌های اجرا شده در سال ۹۵ آمار بیکاری استان به ۱۳درصد کاهش یافت.

20 میلیارد دلار قرارداد سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان منعقد شد- کرمان| استاندار کرمان گفت: طی 3سال اخیر 20میلیارد دلار قرارداد سرمایه‌گذاری خارجی در این استان منعقد شده که حدود 10میلیارد دلار آن افتتاح شده یا در دست افتتاح است. علیرضا رزم‌حسینی روز پنج‌شنبه در آیین افتتاح نخستین مرکز مدیریت سرمایه‌گذاری و توسعه مناطق انرژی‌های تجدیدپذیر در نمایشگاه دایمی سیر تحولات صنعت برق کرمان افزود: از روز اول فعالیت دولت یازدهم، فرش قرمز زیر پای سرمایه‌گذاران در این استان پهن شده است. وی بیان کرد: متاسفانه به دلیل وجود گاز در کشور کمتر به سمت تولید برق ارزان قیمت رفته‌ایم و در دولت تدبیر و امید نگاه و اقدامات ویژه‌یی برای تولید برق از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر شده است. استاندار کرمان با بیان اینکه این استان به سرزمین آفتاب مشهور است، تاکید کرد: باید سهم استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر استان افزایش پیدا کند و در راستای آن نیز صنایع مرتبط با این انرژی ایجاد شود.

غباررویی بیش از ۲هزار مسجد و بقاع متبرکه در یزد- یزد| معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و دهه تکریم و نکوداشت مساجد بیش دو هزار مسجد، حسینیه و بقاع متبرکه در استان غبارروبی و عطرافشانی شده است. حجت‌الاسلام علی کارگر با بیان اینکه غبارروبی از مساجد و بقاع متبرکه با مشارکت مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان انجام می‌شود، اظهار کرد: زیباسازی و نظافت مساجد از اهمیت ویژه‌یی برخوردار است که باید در این راستا تلاش جدی داشته باشیم. وی ادامه داد: توزیع اقلام تبلیغی، ادعیه ماه مبارک رمضان، مهر نماز، تسبیح و قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در میان مساجد استان از دیگر فعالیت‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر