تحریک بیشتر دو قطبی در کشور به مصلحت ملی نیست

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۷۵۳

معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهوری گفت: تحریک بیشتر دو قطبی در کشور به مصلحت ملی نیست، کشور یک ملت، یک رهبر، یک دولت دارد و باید به نتایج انتخابات و دولت مشروع برآمده از آن متعهد بمانیم.

به گزارش ایرنا، حمید ابوطالبی در صفحه توییتر خود نوشت: جمع آرای دوستان اصولگرا در 96 از جمع آرای متعلق به همه آنان در 92 کمتر است که این نشان می‌دهد، آنان هم در انتخابات و هم در پایگاه اجتماعی شکست خورده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: آرای اینان آرای طیفی رنگارنگ است که این ‌بار ناپایدار و جبری، پشت‌سر یک فرد غیرسیاسی قرار گرفت و نمی‌توان آن را شخصی و جزو ‌ویژگی‌های آن کاندیدا دانست.

معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهوری تصریح می‌کند: این دوستان خود را نماد اسلام و ارزش‌های آن پنداشته و مجاز می‌دانند تا در کارزار انتخابات بیشترین بهره‌ را از دین ببرند و هر فاجعه‌یی را توجیه دینی کنند. در کنار توجیه دینی مجاز هستند مخالفان خود را به بی‌دینی، توده‌‌واری، رای حلال و رای حرام متهم کنند که البته تهران پاسخشان را در 94 و ایران در 96 داد.

معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهوری ادامه می‌دهد: تحریک، راه ماندگاری آرای شما نیست، راه نگهداشتن هواداران نیست، راه ماندن در عالم سیاست وسیاست‌ورزی نیست؛ باید اخلاق و اعتماد به ملت را پیشه کنیم.

در هیچ کجای جهان دوباره پشت سر شکست خورده‌ها قرار نمی‌گیرند. رسم است که آن کاندیداها، مسوولیت شکست را به عهده گرفته و از عالم سیاست خداحافظی کنند. به دفعات در سپهر سیاست ایران، حضور چندباره کاندیداهای شکست خورده، آزموده شده است، باور کنید مردمان در سیاست‌‌ورزی رفتار یکسان و شباهت‌های زیادی دارند».

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر