دولت از حقوق ملت قاطعانه دفاع می‌کند

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۷۵۱

وزیر دادگستری گفت: باید با تدبیر و هوشمندی در عرصه بین‌المللی حضور داشته باشیم و از حقوق ملت قاطعانه دفاع کنیم.

به گزارش ایسنا، مصطفی پورمحمدی در همایش پاس‌یاد ابر فیاض که در تهران برگزار شد، گفت: یاد و خاطره حماسه‌سازان سوم خرداد را گرامی می‌داریم و به روح بلندشان درود می‌فرستیم و برای عزیزان ایثارگر آن حادثه عظیم آرزوی سلامت و عزت داریم.

وزیر دادگستری با اشاره به حماسه بزرگ سیاسی انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت گفت: مشارکت فوق‌العاده و مثال‌زدنی مردم هم برای ما و هم برای دیگران که در فراسوی مرزها آن را پیگیری می‌کردند، مهم بود و با هوشمندی و فراست و مشارکت بالای مردم این انتخابات عظیم در امنیت و سلامت برگزار شد.

وی با بیان اینکه آثار اولیه این انتخابات را در فضای منطقه‌یی و بین‌المللی مشاهده کردیم، گفت: این انتخابات در آینده آثار بیشتری به جا خواهد گذاشت.

پورمحمدی اضافه کرد: رییس‌جمهوری امریکا در عربستان بزرگ‌ترین قرارداد تجاری و نظامی و بزرگ‌ترین قرارداد همکاری امنیتی را علیه جبهه مقاومت امضا کرد ولی خداوند فضایی فراهم کرد که رونق آن به برکت انتخابات گرفته شد و این قراردادها بی‌رنگ و مردود شد و به حاشیه رفت.

وی یادآور شد: ولخرجی‌های افسانه‌یی را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که چه بریز و بپاش‌هایی از پول‌های امت اسلامی زیر پای این جهانخواران مستبد، فاسد و ظالمان ریخته شد اما امروز خدا را شاکریم که به ملت ما عنایت کرد و امروز این اقتدار را به برکت روح بلند شهدا، حضور حماسی مردم، روح امام عزیز و رهنمودهای مقام معظم رهبری به دست آوردیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر