اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۴۵۹

پیام شهردار ساری به‌مناسبت حضور گسترده مردم در انتخابات

ساری| مهدی عبوری شهردار ساری در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قدردانی کرد. در بخشی از این پیام آمده است: «ایران اسلامی عرصه اثبات حقانیت مردم‌سالاری شد و عقلانیت در آینه اقدام و عمل زمینه‌ساز عملگرایی انقلابی ملتی شد که فرزندان مکتب شهادت بودند. جا دارد که از مشارکت تمام همراهان در این حرکت انقلابی و مردم‌سالار تقدیری در خور شأن ملت ایران به‌عمل آوریم و مراتب سپاس خود را از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعلام داریم.» ما با اتکا به ملت می‌توانیم این راه به نیمه رسیده را به آخر برسانیم. در پایان ضمن تشکر از تمام دلسوزان ملت و خادمین حقیقی و نخبگان و فرهیختگان برگزیده، مراتب تقدیر و تبریک خویش را به اهالی شهر و ملت حماسه‌ساز و منتخبین مردم تقدیم می‌نمایم.

رها‌سازی بچه‌ماهی کپور در قفس‌های پرورش ماهی

ایلام| سلیمانی مدیر شیلات و آبزیان استان ایلام با اعلام این خبر گفت: در ادامه فعالیت پرورش ماهی در قفس در سد دویرج در نیمه اول سال تعداد 40هزار بچه‌ماهی کپور با میانگین وزن 70 گرم در مجموعه قفس‌های مستقر در سد دویرج رها‌سازی شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سلیمانی افزود: پیش‌بینی می‌شود بعد از اتمام دوره پرورش بیش از 40 تن ماهی کپور از این قفس‌ها برداشت صورت گیرد. سلیمانی اضافه کرد: از آنجایی که این مجموعه به‌عنوان پایلوت در سد دویرج فعالیت دارند و با توجه به نتیجه مثبت پرورش ماهی قزل‌آلا در نیمه دوم سال، صدور مجوز پرورش ماهی در قفس در فاز اول به ظرفیت 500 جهت متقاضیان در دستور کار قرار گرفته که به‌زودی مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

اجرای طرح توانمندسازی خانواده‌های زندانیان

اردبیل| رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: طرح توانمندسازی شغلی خانواده‌های زندانیان در سراسر استان اردبیل اجرا می‌شود. مهران اوچی دیروز در نشست انعقاد تفاهمنامه همکاری با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گرمی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی استان آماده همکاری با اداره زندان و انجمن حمایت زندانیان در سراسر استان است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا بتوانیم از این طریق به تمام اهداف خود درراستای اجرای موفق این طرح دست یابیم. وی افزود: ارائه آموزش‌های علمی و فنی لازم به مددجویان اردبیلی در رابطه با ارتقای سطح توانمندی و خودکفایی آنان موثر خواهد بود و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در این زمینه می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف موردنظر درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری رهنمون شود.

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار در مازندران

ساری| رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان از اول خرداد تا پنجم تیر در استان مازندران برگزار می‌شود. محمد محمدپور عمران اظهار داشت: باتوجه به درپیش بودن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به‌ویژه اقلام پروتئینی، برنج، روغن، قندوشکر، خرما، شیرینی‌های پرمصرف و مرسوم این طرح همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود. وی اهداف این طرح را تامین و توزیع به‌موقع کالاهای پرتقاضای ماه رمضان با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالاهای موردنیاز با قیمت مصوب و مناسب اعلام کرد.

تعیین جریمه ۲ میلیاردی برای قاچاقچی کالا

زاهدان| سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان از تعیین جریمه ۲ میلیاردی برای قاچاقچی لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و مواد خوراکی در استان خبر داد. محمدحسین اشرفی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان زاهدان مستقر در پاسگاه قطار خنجک حین کنترل خودروهای عبوری مسیر چابهار-زاهدان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و اقدام به بازرسی خودرو کردند. سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان افزود: در بازرسی صورت گرفته مقادیر قابل‌توجهی لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و مواد خوراکی با ارزش یک‌میلیارد و 627 میلیون ریال مشکوک به قاچاق کشف شد و پس از توقیف خودرو پرونده جهت رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی زاهدان ارسال شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر