امروز مرحله دیگری از توسعه سیاسی رقم می‌خورد

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۳۱۲


بیژن نامدارزنگنه روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران افزود: ان‌شاءالله با حضور حداکثری مردم این سربلندی را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران عمیق‌ترین مردم‌سالاری را در منطقه تجربه می‌کند، اظهار کرد: این دستاورد بزرگ امام، رهبری و ملت بزرگ ایران است.

زنگنه افزود: امروز برای ملت ایران روز بزرگی است زیرا نه تنها رییس‌جمهوری خود را انتخاب می‌کند بلکه مرحله دیگری از توسعه سیاسی خود را رقم می‌زند. وی افزود: ما در انتخابات نشان دادیم که یک مرحله بالاتری از توسعه سیاسی را به دست می‌آوریم. وزیر نفت با بیان اینکه توسعه سیاسی و دموکراسی چیزی نیست که یک شبه آن را به دست آورد، گفت: ملت ایران یش از 100سال است که برای آن تلاش می‌کند.

زنگنه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مردم‌سالاری شکل گرفته است که باید قدر آن را بدانیم.

وی همچنین تاکید کرد: هر کس که رییس‌جمهور شود باید همه به وی کمک کنند زیرا رییس‌جمهور همه ملت ایران است.

وزیر نفت با تاکید بر آزادی و رعایت حقوق اساسی مردم گفت: باید با دوستی و برادری این حقوق ملت را جلو ببریم و از این رو وقتی یک فرد رییس‌جمهوری می‌شود باید همه وی فرد کمک کنیم تا آن فرد موفق شود.

زنگنه تاکید کرد: نباید مثل 4سال گذشته که یک نفر رییس‌جمهور شد و دیگران تلاش کردند وی را زمین بزنند، تکرار شود؛ این روش ناجوانمردانه‌یی است. وی افزود: صندوق رای محل پایان مخاصمات است و حالا برای توسعه کشور باید رفاقت‌ها آغاز شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر