رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۲۴۸

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دیگر زمان مناظره و رقابت تمام شده و زمان رفاقت فرا رسیده است، گفت: از امروز رقابت باید به رفاقت تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله موحدی‌کرمانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: آنچه در مناظرات گفته شد بر اساس نیت درونی منتخبان بود و اینک وظیفه‌شان اخوت، برادری، صمیمیت، صفا و همکاری است. پس اگر جمله‌یی گفتند که در شأن انقلاب و مردم نبوده دقت کنند و اگر جدی گفته‌اند به خاطر آن به درگاه الهی توبه کرده و از مردم عذرخواهی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در حال برگزاری است به رعایت تقوا در زمان باقیمانده تاکید کرد و گفت: بکوشیم به وظیفه خود عمل کنیم و اهمیت انتخابات را درک کنیم. امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فردی که انتخاب می‌شود مدیریت اجرایی چهارساله کشور را به دست می‌گیرد، خاطرنشان کرد: فردی که انتخاب می‌شود باید صالح، پاک و فعال باشد و به فکر ضعفا، اسلام و پیاده کردن قوانین از جمله قانون اساسی باشد و مردم در زمینه انتخاب خود حتما تصمیمشان را گرفته‌اند چرا که تا این لحظه عده‌یی عظیم در انتخابات شرکت کرده و تا پایان روز این روند ادامه دارد. موحدی‌کرمانی با اشاره به اینکه شاهد حضور چشمگیر مردم در فضایی ‌آزاد و با امنیتی کامل در پای صندوق‌های رای هستیم، تصریح کرد: این آزادی و امنیت چشم دنیا را خیره کرده و به امنیت ایران غبطه می‌خورند که این امنیت و آزادی در سایه وحدت، ایمان، روحیه انقلابی و تبعیت از ولایت به دست آمده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر