ایرانشهر

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۱۲۳

تحویل 1175 واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان

صبح دیروز ۱۱۷۵واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس با حضور قائم مقام وزیر راه شهرسازی در امور مسکن مهر افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش ایسنا، صبح دیروز با حضور اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر ۸۸۵ واحد در فاز ۱۱و ۲۹۰واحد در فاز ۸ تحویل متقاضیان مسکن مهر پردیس شد.

واحدهای فاز ۸ دارای ۱۰۶متر خالص و ۱۳۰متر همراه با مشاعات را شامل می‌شود و با هزینه‌یی بالغ بر ۲۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان و محوطه‌سازی با هزینه حدود ۲میلیارد تومان اجرایی شده که جمع اعتبار هزینه شده برای کل این واحدها ۱۱۷۵واحد افتتاحی امروز ۱۳۰میلیارد تومان بوده است.

همچنین قرار شده در قالب پروژه‌های محله‌محور توسط ۳یا ۴پیمانکار واحدهای آموزشی، تفریحی و فرهنگی این فازها مهیا شود. شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز مکلف شد تا میلاد امام حسن(ع) 3هزار واحد دیگر را تحویل دهد. هفته گذشته نیز براساس قول رییس‌جمهور مبنی بر اتمام واحدهای بلامعارض مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم ۱۱۲۰واحد در شهر جدید پرند افتتاح و مورد بهره‌برداری گرفت.


آغاز پروژه‌های مسافر‌محور در شرکت فرودگاه‌ها

رحمت‌الله مه‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها درباره‌ برنامه‌های این شرکت در سال ۹۶ توضیح‌ داد: اولویت نخست ما اجرای پروژه‌های ایمنی است. همچنین پروژه‌های ناتمام را به سرانجام برسانیم و پروژه‌های جدید مسافرمحور، تسهیل‌کننده ترافیک هوایی و ارائه‌دهنده خدمات بیشتر به مسافران و ایرلاین‌ها را آغاز می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌الله مه‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در نشست با حوزه معاونت عملیات هوانوردی، عملکرد ادارات ‌کل زیرمجموعه این معاونت در سال ‌۱۳۹۵را مورد بحث و بررسی قرار داد.

مه‌آبادی در این نشست گفت: سال گذشته برای تصویب قانون خاص مجبور شدم زمان زیادی را در مجلس بگذرانم اما امسال بیشترین زمان خود را به درون شرکت فرودگاه‌ها اختصاص خواهم داد تا پروژه‌های بزرگی مانند پرورش مدیران آینده را پیش ببریم.

وی ادامه داد: سال ۹۶ سال استثنایی برای شرکت فرودگاه‌هاست و باید از این فرصت برای خرید سامانه‌های مورد نیاز شرکت بهره ببریم. رییس هیات‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره برنامه‌های این شرکت در سال ۹۶ توضیح داد: اولویت نخست ما اجرای پروژه‌های ایمنی است. همچنین پروژه‌های ناتمام را به سرانجام برسانیم و پروژه‌های جدید مسافرمحور، تسهیل‌کننده ترافیک هوایی و ارائه‌دهنده خدمات بیشتر به مسافران و ایرلاین‌ها را آغاز می‌کنیم. در این نشست مه‌آبادی خواستار مشخص کردن زمان شروع و پایان و فرآیند پروژه‌های جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از مدیران ‌کل شد.


۴۸ شرکت هواپیمایی خارجی در ایران فعالند

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هم‌اکنون ۴۸شرکت هواپیمایی خارجی به صورت برنامه‌یی و فوق‌العاده در ایران فعالند.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده گفت: در ۲سال گذشته تقاضای شرکت‌های هواپیمایی خارجی برای حضور در بازار ایران روند افزایشی داشته و ۱۸شرکت به تعداد شرکت‌های هواپیمایی اضافه شده و هم‌اکنون تعداد شرکت‌های هواپیمایی خارجی فعال در ایران ۴۸شرکت است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به محض فراهم ‌شدن زمینه روابط و مناسبات بین کشورها توسط مقامات دیپلماسی، هیات‌های مختلف حمل و نقلی نسبت به برقراری پروازها به ایران اقدام کردند، گفت: شرایط جغرافیایی و کشش بازار همواره تب و تاب برقراری پروازهای جدید را ایجاد کرده است.

جعفرزاده اظهار کرد: هم‌اکنون شهرهای مختلف ایران در زمینه جذب گردشگر ازجمله گردشگران زیارتی و مراکز تاریخی و فرهنگی جاذبه‌های بسیار زیادی دارند که موجب می‌شود، انبوه مسافران خارجی نسبت به سفر به ایران استقبال کنند، اگرچه با توجه به ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به مطلوب راه بسیار است. مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: برقراری پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی بریتیش ایرویز و ایرفرانس ازجمله ۱۸شرکت هواپیمایی است که در طول ۲سال گذشته به خیل شرکت‌های فعال در ایران پیوستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر