تا انتخابات

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۱۰۸

آماده برای یک تصمیم بزرگ

در روزهایی که مخالفان دولت همه ابزارهایشان را برای ناکارآمد جلوه دادن دولت یازدهم به کار گرفته‌اند و با شبنامه‌ها و روزنامه‌هایشان دستاوردهای مدیریتی کشور را وارونه ارائه می‌کنند، رییس‌جمهور از آنها می‌خواهد که طوری رفتار نکنند که هم در مقابل مردم و هم در پیشگاه خداوند شرمنده باشند.

ماجرای پخش شبنامه‌های رقبای اصولگرای روحانی که در آن دولت را به آموزش مسائل جنسی به کودکان مبتنی بر سند 2030متهم می‌کنند، رییس‌جمهور را بر آن داشت تا در اجتماع مردم زنجان بگوید: چهار سال به روحانی توهین کردید بازهم توهین کنید، اما چرا به معلمان کشور توهین می‌کنید، چرا به دروغ می‌گویید در مدارس ما ضد عفت و حجاب به بچه‌ها درس می‌دهند؟ شرم و خجالت کجا رفت؟

روحانی در ادامه بیان کرد: برای یک تصمیم بزرگ آماده باشیم و اینکه روز جمعه به سمت قله برویم یا خدای ناکرده به سمت دره برویم یا عزت خود را از دست بدهیم.

وی همچنین در مورد تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: نروید در روستاها به مردم دروغ بگویید؛ با اتوبوس مردم را جمع نکنید؛ همه دنیا که این سه، چهار روز نیست؛ اخلاق و صداقت کجا رفته است. مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند «مر قانون»، قانون کجا رفت؟ مگر نفرمودند «حق‌الناس»، پس حق‌الناس کجا رفت؟

روحانی اظهار کرد: همه کارمندان، خبرنگاران و تولید‌کنندگان صدا و سیمایی را که گرفتار یک باند سیاسی شده‌اند را دوست داریم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: چرا به روستاها می‌روید و به مردم شریف و زحمتکش می‌گویید به روحانی رای ندهید چون یارانه شما قطع می‌شود، چرا دروغ می‌گویید؟ روحانی می‌گوید به جای اینکه پول گندم را به کشاورز برزیلی بدهیم پول را به کشاورزان خودمان بدهیم.

وی ادامه داد: دولت یازدهم قدم اول را برای زیرساخت‌های ارتباطی برداشت در دولت دوازدهم زیرساختی ایجاد خواهد شد تا هر یک از شما با موبایلتان صدا و سیما باشید.


50 میلیون ایرانی سهامدار می‌شوند

این روزها با توجه به خط تخریب گسترده‌یی که نامزدهای اصولگرا درباره دستاوردهای دولت در پیش گرفته‌اند، اسحاق جهانگیری نماینده طیف اصلاحات در انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری در برنامه‌های تبلیغاتی‌اش تلاش می‌کند تا مردم را متوجه واقعیات اقتصادی و معیشتی کشور کند تا از طریق این اطلاع‌رسانی، مردم به درک درستی از شرایط کشور برسند و نهایتا با این آگاهی پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

بر این اساس اسحاق جهانگیری دیروز در جمع هوادارانش در یاسوج، برنامه روحانی برای اداره کشور را کامل و جامع دانست و از مردم خواست به وی رای دهند. آن نامزد انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری در جمع هواداران خود در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج تاکید کرد: کشور اکنون به رییس‌جمهوری نیاز دارد که قادر باشد از همه توان و ظرفیت‌های ایران برای اعتلا و پیشرفت آن بهره ببرد و همه گروه‌ها، جریان‌های سیاسی، نخبگان، علما و فرهیختگان و قشرهای مختلف مردم را به صحنه آورده تا در توسعه کشور مشارکت کنند.

جهانگیری گفت: به رییس جمهوری نیاز داریم که بتواند مدیریت اقتصادی کشور را به سمتی ببرد که منجر به ایجاد اشتغال شده و همه مردم از اقتصاد منتفع شوند. شرایط کنونی رییس‌جمهوری می‌خواهد که بتواند با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از سر کشور و ملت ایران دور کند و چنین ویژگی‌های مهمی تنها در حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی وجود دارد. وی ادامه داد: مردم نباید فریب شعارها و وعده‌های دروغین و خیالبافی برخی افراد را بخورند و فردی که در زندگی کاری خود یک روز کار اجرایی نکرده است چگونه می‌تواند رییس‌جمهوری ملت بزرگ ایران شود. جهانگیری گفت: تصمیم مهم دیگر دولت کنونی و دوازدهم، سهامدار کردن 50میلیون ایرانی در کارخانه‌های کشور است و تا شهریور آینده خانواده

5 نفره ایرانی 100میلیون ریال سهام عدالت در کارخانه‌ها خواهد داشت.


رابطه متقابل افزایش تولید و کاهش بیکاری

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم کشورمان دچار مشکلات اقتصادی، معیشتی، آسیب‌های اجتماعی هستند که این مشکلات مجموعه‌یی از ناکارآمدی مدیریتی در کشور است.

به گزارش تسنیم، سیدابراهیم رییسی بیان کرد: اگر تولید در کشور رونق داشته باشد ما بیکار نداریم.

رییسی با بیان اینکه برای حل مشکلات بیکاری در جامعه باید از ظرفیت‌ها به‌صورت بهینه استفاده کرد، گفت: بیش از 18میلیارد دلار کالای قاچاق در کشور وارد می‌شود، چرا با این پدیده که همه از مشکلات آن دم می‌زنند، برخورد قاطع نمی‌شود؟ آیا حمل کالای ملوانی ته‌لنجی قاچاق است که برای تامین زندگی روزمره ملوانان وارد می‌شود؟ چرا هر وقت بحث از قاچاق کالا می‌شود، نگاه به کوله‌برها و ته‌لنجی‌ها می‌شود؟ این در حالی است که ده‌ها کانتینر قاچاق کالا در کشور می‌شود و بدون دغدغه جابه‌جا می‌شود. رییسی در ادامه سخنانش تاکید کرد: شما می‌گویید چرا من می‌گویم سفره‌های مردم هر روز کوچک‌تر می‌شود و فقر گسترش می‌یابد. شما می‌گویید چرا می‌خواهید دیوار بکشید؟ بله من بین چپاولگران حقوق مردم و مردم دیوار می‌کشم.

وی با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات مهم جوانان ایران است، گفت: تولید یک میلیون تن مواد پتروشیمی سبب ایجاد اشتغال و افزایش تولید جامعه می‌شود و این صحبت‌ها آرمانی و آسمانی نیست، بلکه یک میلیون شغل بر‌اساس برنامه‌ریزی برای هر یک میلیون تن ایجاد می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر