برای مصالح نظام سکوت اختیار کرده‌ام

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۰۱۴

رییس قوه ‌قضاییه گفت: تاکنون در مقابل این هجمه‌های بی‌اساس و برخلاف موازین و بلکه مجرمانه، برای مصالح نظام سکوت اختیار کرده‌ام و البته تا پایان انتخابات نیز این سکوت را ادامه خواهم داد، اما در زمان خود آنچه را که باید گفت، خواهم گفت.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه مسوولان عالی قضایی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه زمین لرزه خراسان‌شمالی و ابراز همدردی با بازماندگان و مصدومان این حادثه تصریح کرد: از همه مسوولان و دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهیم که در اسرع‌وقت امکانات لازم برای حادثه‌دیدگان و مایحتاج ضروری به‌ویژه برای ساکنان نواحی سردسیر در مناطق زلزله‌زده را فراهم کنند.

رییس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، انتخابات را مهم‌ترین مساله روز کشور دانست و اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی نماد همبستگی، آزادی، اعتماد ملی و اقتدار و امنیت کشور است لذا برای همه مردم و نظام جمهوری اسلامی امری سرنوشت‌ساز به‌شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه حضور پای صندوق‌های رای موجب ارتقای هرچه بیشتر امنیت ملی و افزایش توان جمهوری اسلامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان خواهد بود، مشارکت حداکثری را وظیفه دینی و ملی خواند و افزود: مطمئنیم که ملت شریف ایران با آن بصیرت، فهم و بینش همیشگی خود، بار دیگر حماسه‌یی ماندگار خواهند آفرید. بر این اساس از همه می‌خواهیم برای استمرار و ارتقای هرچه بیشتر اقتدار و امنیت کشور و مأیوس کردن دشمنان، پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و بار دیگر وظیفه خود را به عنوان یک عمل عبادی و در راستای تحقق اهداف و ارزش‌های ملی و دینی ایفا کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر