روحانی: با پمپاژ پول کاری درست نمی‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۰۰۸

ایران| کمپین تبلیغاتی حسن روحانی در فاصله 3روز مانده به انتخابات هر روز برنامه بازدید از 2 استان را در دستور کار قرار داده‌اند. دیدارهایی که در جریان آن، هم صدای مطالبات و تقاضاهای مردمی به گوش روحانی می‌رسد و هم میثاق روحانی با مردم برای پیگیری این مطالبات بسته می‌شود. روحانی دیروز اما هم با مردم تبریز در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد و هم درد دل‌های مردم و جوانان مازندرانی را شنید و از برنامه‌های دولتش برای کم کردن از بار مشکلات آنان سخن گفت.

روحانی در این بازدیدها صحبت‌های مهمی را در حوزه‌های مختلف مطرح کرد و از ضرورت مشارکت بالای ایرانیان در انتخابات سخن گفت. به مردم وعده داد که به پشتوانه حضور بالای آنان هم مشکلاتی مانند حصر را در هماهنگی با رهبر معظم انقلاب از پیش پای کشور برمی‌دارد و هم تحریم‌های غیرهسته‌یی را در مسیر حل و فصل شدن قرار می‌دهد. روحانی از جماعتی سخن گفت که با پررویی گزارش‌های نادرست خدمت رهبر معظم انقلاب می‌برند و یکی از برنامه‌های دولت آینده‌اش را مقابله با این جریان نفاق افکن عنوان کرد. رییس‌جمهور همچنین به این نکته اشاره کرد:«۲۹ اردیبهشت بار دیگر دوم خرداد ۷۶ را زنده می‌کنیم.»

روحانی صبح دیروز در مجموعه ورزشی شهید پورشریفی تبریز گفت: معنای ترک جز شجاعت نیست. ترکی یک زبان نیست بلکه یک روح و اندیشه است. درود و سلام من بر مردم بلند پرآوازه تبریز و آذربایجان. من ممنونم که صبح اینجا آمدید. سلام بر جای جای آذربایجان. سلام بر شما جوانان غیور که ۲۴خرداد ۹۲ را یک ‌بار دیگر در ۲۹ اردیبهشت زنده خواهید کرد.

او با بیان اینکه شما در ۲۹ اردیبهشت، دوم خرداد ۷۶ را زنده می‌کنید، اظهار کرد: ‌ای مردم آذربایجان و ‌ای مرزداران ایران و ‌ای خیابانی‌ها و ستارها و باقرخان‌ها! من در اینجا به یاد شهید پورشریفی می‌افتادم. من به یاد باکری‌ها و شهدای آذربایجان می‌افتم.

رییس دولت یازدهم با بیان اینکه ما می‌خواهیم تصمیم بزرگی را بگیریم، تصریح کرد: ما می‌خواهیم روز جمعه کسی را انتخاب کنیم که تصمیم او می‌تواند جان میلیون‌ها را به خطر بیندازد یا آنکه تصمیمش می‌تواند به جان میلیون‌ها انسان کمک کند.

روحانی ادامه داد: من سال ۹۲ به شما قول دادم و گفتم اگر رییس‌جمهور شوم در نخستین جلسه هیات دولت، نخستین تصمیم‌مان درخصوص دریاچه ارومیه خواهد بود. من می‌خواهم بگویم اگر این تصمیم اجرا نمی‌شد، امروز در آذربایجان شرقی و غربی چه وضعی داشتیم؟ ارومیه به طور کامل خشک شده بود و توفان نمک همه منطقه را فرامی‌گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر