رتبه نخست مرکزی در واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی

۱۳۹۶/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۷۰

مرکزی مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان مرکزی گفت: این استان در زمینه واگذاری زمین به متقاضیان و صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در جایگاه اول کشور قرار دارد.

مصطفی آمره در نشست با نماینده خمین در خانه ملت افزود: 230 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پارسال برای 211 قرارداد واگذار شد که بیشترین میزان واگذاری‌ها را در سطح کشور شامل شده است.

وی اظهار کرد: این میزان زمین واگذاری در 24 شهرک و نواحی صنعتی استان بود که سهم شهرستان خمین 42هکتار از 230 هکتار بوده است.

وی ادامه داد: 83 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی استان در سال گذشته با 6 هزار و 761میلیون ریال بهره‌برداری شد که 912 فرصت شغلی ایجاد کردند. آمره ادامه داد: 42 واحد صنعتی در استان مرکزی غیرفعال بود که با پرداخت تسهیلات و رفع موانع تولید به مدار تولید برگشت. آمره ادامه داد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره‌وری و تولید، واحدهای صنعتی استان عارضه‌یابی شدند و مشاوران در شهرک‌های صنعتی مستقر شدند و کارگاه‌های آموزشی برگزار کردند. وی گفت: در این راستا 206 دوره آموزشی برگزار شد که 6هزار و 668 نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت داشتند و این تعداد 6 برابر شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی در سال‌های گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان مرکزی گفت: 321 واحد صنعتی استان پارسال در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت کردند که بخشی از هزینه‌ها توسط شرکت شهرک‌ها تامین شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر