ساخت ساختمان 35 طبقه با مجوز 3 طبقه

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۸۸۹

عباس آخوندی، عضو کابینه دولت یازدهم خطاب به یک کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: شما در جریانات دولت قبل همراه آنها بودید، زیرا تمام مدیران دولت دهم در ستاد انتخاباتی شما حضور دارند؛ همان‌هایی که نفت کشور را سوار کشتی کرده و به صورت آزاد در دریا می‌فروختند. شما چطور می‌توانید، ادعا کنید که نفت صیانتی بفروشید. مگر بابک زنجانی و امثال او از کجا ارتزاق می‌کردند؟ چگونه می‌توانید از مبارزه با فساد صحبت کنید، در حالی که متحدان شما در دولت قبل، زمینی که در شهرک‌غرب را که فقط مجوز ساخت ۳طبقه داشت را با مجوزی که در دولت قبل صادر شد، ۳۵ طبقه ساختند. با این وضعیت، آن وقت شما دم از مبارزه با فساد می‌زنید. آیا می‌توان این‌طور به شعور مردم ایران توهین کرد؟

آخوندی که در محل ستاد انتخاباتی روحانی در منطقه یک تهران سخن می‌گفت، افزود: ۳میلیارد دلار منابع دولتی در دولت قبل به اجنبی‌ها داده شد. معادل ۱۰۰میلیارد دلار تحت ‌عنوان تهاتر در دولت قبل به خصولتی‌ها داده شد. بعد می‌گویند که می‌خواهند، خصوصی‌سازی کنند. اما الان آقایان جرات می‌کنند از خصوصی‌سازی و تولید ملی صحبت کنند. آیا مردم ایران که افرادی تحصیلکرده و دارای دسترسی به شبکه‌های اینترنتی هستند، فکر کردید متوجه نمی‌شوند که شما پوستین وارونه بر تن کرده‌اید؟ وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: یادتان هست شما گدایی می‌کردید که از دولت یک بشکه نفت بخرند. وی با اشاره به هزینه ساخت پل صدر در تهران گفت: پل صدر چقدر هزینه برداشته است؟ به هیچ‌کس اجازه داده نشده تا هزینه واقعی آن را بداند. اما به‌طور حتم بیش از یک میلیارد دلار برای ساخت آن هزینه شده است. عضو کابینه دولت تدبیر و امید بیان کرد: هزینه ساخت پل صدر، از اراضی عباس‌آباد که قرار است به پارک ملی ایران تبدیل شود، تامین شده است. آخوندی یادآور شد: بیش از ۲ هزار پروانه خلاف در منطقه یک تهران صادر شده است، بعد می‌گویند که می‌خواهند با ۴درصدی‌ها مبارزه کنند. این منطقه که باغستان تهران بوده، هم‌اکنون از آن چه باقی مانده است؟

وی تصریح کرد: نتیجه کار شهرفروشی ایجاد ۲ میلیون و ۵۸۷هزار خانه خالی در ایران است که صحت آن را می‌توان در سایت مرکز آمار ایران و گزارش بهمن‌ماه سال ۹۵ جست‌وجو کرد.

این عضو کابینه دولت یازدهم گفت: سیاست‌های آنها منجر به ایجاد زندگی ۱۹میلیون نفر در شرایط بد مسکنی شده است در حالی که ۴میلیون و ۷۰۰ هزار خانه خالی و دوم در کشور ایجاد شد. آیا این سیاست قابل تداوم است؟

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر