افزایش ۵۴ درصدی سوخت‌رسانی به استان‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۳۲

مازندران مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: از انبار نفت ساری که یکی از پنج انبار بزرگ کشور است، فرآورده‌های بنزین، بنزین سوپر، نفت سفید، نفت‌گاز و اتی‌کی با ناوگان جاده‌یی به بیش از هفت منطقه کشور ارسال می‌شود. حسینعلی طالبی بیان کرد: با داشتن نیروهای توانمند عملیاتی و سازماندهی پیمانکاران حمل و نقل جاده‌یی و ظرفیت بالای ذخیره‌سازی و امکان پشتیبانی در سال ۹۴ بیش از حدود ۳۳۱میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی به دیگر مناطق کشور ارسال شد که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵، ۵۴ درصد افزایش داشت.

حسینعلی طالبی افزود: در سال ۹۴ حدود ۱۲۹ میلیون لیتر بنزین معمولی، بیش از ۵۲میلیون لیتر بنزین سوپر، بیش از ۲۷میلیون لیتر نفت سفید، حدود ۱۱۸میلیون لیتر نفت‌گاز و حدود ۴/۵میلیون لیتر اتی‌کی (سوخت هواپیما) درمجموع با بیش از ۷۱۰۰ تانکر حمل سوخت به مناطق چالوس، گرگان، مشهد، بجنورد، سبزوار، شاهرود و ارومیه ارسال شد.

مدیر منطقه ساری تاکید کرد: انبار نفت ساری دارای زیرساخت‌هایی است که قابلیت تغییر‌پذیری بالا در بارگیری را دارد و از نظر عملیاتی این آمادگی را دارد در مواقع لزوم با تغییر سیستم به وظایف جدید عملیاتی برسد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر