کاهش اعتماد عمومی با طرح ادعاهای غیرکارشناسی بانکی

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۵۹۸

طرح ادعاهای غیرکارشناسی نامزدهای انتخاباتی در زمینه عملکرد سیستم بانکی و کارکنان خدوم و پاکدست آن، نتیجه‌یی جز کاهش اعتماد عمومی به این بخش را به همراه نخواهد داشت. زیرا ادعاهای غیرکارشناسی در حوزه بانکی سبب کاهش اعتماد عمومی به این بخش می‌شود.

اغلب کارکنان بانک‌ها با وجود نقش حیاتی در اقتصاد و تحمل محرومیت برخی مزایا که شامل سایر اقشار و کارکنان است ازجمله تقلیل ساعات کار تعطیلی ناشی از آلودگی هوا و سردی و گرمی هوا، اعیاد و... روزانه به میلیون‌ها نفر در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.

حتی در سخت‌ترین شرایط جوی امور محوله را با بالاترین راندمان و دقت به انجام می‌رسانند از این‌رو سزاوار نیست در برهه‌های مختلف زمانی اشخاص حقیقی و حقوقی برای رسیدن به مقاصد خود این قشر زحمتکش را مورد اهانت و شماتت قرار دهند. در مناظره دوم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد محترم در اظهارات خود بانک‌ها را متهم به زدوبند و ظلم به مردم کرد.

مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها در راستای رسالت خود از کمیسیون و آن مقام محترم تقاضا دارد ضمن تذکر به نامزدهای انتخاباتی و با عنایت به مناظره پیش‌رو (دوره سوم) که مربوط به مسائل اقتصادی است از طرح موضوعاتی که باعث هتک حرمت و حیثیت این قشر سختکوش می‌شود جلوگیری به‌عمل آورند.

بدیهی است طرح ادعاهای غیرکارشناسی، غیرمستدل و غیرمستند در زمینه عملکرد سیستم بانکی و کارکنان خدوم و پاکدست آن صرفاً موجب ایجاد التهاب در فضای انتخاباتی کشور شده و نتیجه‌یی جز کاهش اعتماد عمومی به نظام بانکی کشور را به همراه نخواهد داشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر