اهمیت توسعه شبکه‌های گازرسانی برای مردم

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۲۵۴

ایلام|

مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام دیدار کردند.

به گزارش«تعادل» به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک سال نو و اعیاد ماه مبارک رجب به کارکنان شرکت گاز استان ایلام گفت: یکی از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به ملت شریف ایران توسعه شبکه‌های گازرسانی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفی افزود: امروزه ایران در همه عرصه‌ها ازجمله گاز، آب، برق و بهداشت و... خدمات بسیار ارزنده‌یی نسبت به قبل از انقلاب به ملت ارائه کرده است. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان ایلام تشکر کرد و گفت: جا دارد از شمس الهی، مدیرعامل و کارکنان زحمت‌کش شرکت گاز استان از تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر در ارائه خدمات‌رسانی به مردم تشکر و قدردانی کنم.

در این دیدار شمس الهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به تشریح فعالیت‌های شرکت گاز استان پرداخت و گفت: تاکنون بیش از 127هزار مشترک در 21شهر و 270روستا از نعمت خدادای گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی به ضریب برخورداری 98درصدی و 65 درصدی خانوار بهره‌مند از گاز در حوزه شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: درحال حاضر عملیات گازرسانی به شهر توحید از توابع بخش هلیلان و 80 روستای دیگر استان درحال اجراست. عملیات اجرایی خط تغذیه بخش زرین آباد از توابع شهرستان دهلران در مرحله نقشه‌برداری، مطالعه و انتخاب پیمانکار است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر