اخبار

۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۲۲۴

محمد ربیع‌زاده سرپرست بانک گردشگری شد

مراسم معارفه سرپرست بانک گرشگری با حضور اعضای هیات‌مدیره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری؛ در این مراسم محمد ربیع‌زاده به صورت رسمی به عنوان سرپرست بانک گردشگری معرفی شد. گفتنی است، این انتصاب پس از طی مراحل قانونی و تاییدات لازم از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفته و محمد ربیع‌زاده، قائم مقام بانک رسما در غیاب مدیرعامل وظایف مربوطه را انجام خواهد داد. براساس این گزارش، ربیع‌زاده از مدیران ارشد و عضو هیات‌مدیره بانک صادرات بوده و در بانک گردشگری نیز به عنوان معاونت بانک مشغول به کار بوده است.


افتتاح کاشی پردیس آباده با تسهیلات بانک صنعت

در مراسمی با حضور رییس‌جمهوری کشورمان طرح کاشی آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح می‌شود و با عرضه محصولات خود به ظرفیت تولید این کالا در کشورمان می‌افزاید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، شرکت کاشی آباده با دریافت ٩میلیون و ٣٠٠هزار یورو تسهیلات ارزی معادل ٣٢٥میلیارد ریال به عنوان سرمایه ثابت و ٤٠میلیارد ریال سرمایه در گردش به بهره‌برداری می‌رسد و برای ١٥٠نفر شغل ایجاد می‌کند. در ضمن در سفر رییس‌جمهوری به استان فارس عملیات اجرایی طرح ذوب آهن پاسارگاد نیز با ٢٨٠میلیون دلار تسهیلات بانک صنعت و معدن و اشتغالزایی یک هزار نفر آغاز خواهد شد. گفتنی است، صنایع کوچک و متوسط استان فارس حدود یک هزار و ٢٠٠میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده‌اند.


بازدید مدیرعامل بانک ملت

از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

مدیرعامل بانک ملت با حضور در محل برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از غرفه گروه مالی ملت و چند غرفه دیگر در این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی‌فیض‌آثار در این بازدید که حسن روستا، عضو هیات‌مدیره و چند تن از مدیران ارشد بانک نیز وی را همراهی می‌کردند از بخش‌های مختلف غرفه گروه مالی ملت دیدن و با کارشناسان شرکت‌های مختلف این گروه گفت‌وگو کرد. وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاه برای بازاریابی محصولات تصریح کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت خوبی برای بانک و شرکت‌های وابسته به آن است تا نسبت به جذب مشتریان جدید و دارای ظرفیت اقدام کنند. دکتر اخلاقی‌فیض‌آثار با اشاره به اوضاع کنونی بورس اظهار امیدواری کرد که وضعیت سهام بانک ملت در سال جاری روند رو به رشدی را داشته باشد. وی بر لزوم ارتقای عملکرد شرکت‌های بانک ملت به ویژه کارگزاری و تامین سرمایه در سال ۹۶ تاکید و خاطرنشان کرد: بانک ملت امسال روی استارت‌آپ‌ها تمرکز کرده و حمایت از این شرکت‌ها را در دستور کار جدی خود قرار داده است.


برگزاری نشست روسای شعب سراسر کشور بانک گردشگری

نشست روسای شعب سراسر کشور بانک گردشگری با حضور رییس گروه مالی گردشگری و قائم مقام بانک‌ گردشگری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک ‌گردشگری در این نشست که با دستور کار بررسی مشکلات شعب و ابلاغ سیاست‌ها و دستورالعمل‌ها برگزار شد، مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: در این سال گروه مالی گردشگری که همواره در زمره پیشروان اشتغال‌آفرینی در گوشه گوشه کشور بوده با اجرای پروژه‌های مهم اقتصادی کمک به اشتغال‌آفرینی را در دستور کار خواهد داشت. وی همچنین نقش بانک گردشگری را در احیای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی برجسته دانست. براساس این گزارش در ادامه نشست، محمد ربیع‌زاده، قائم‌مقام بانک گردشگری ضمن اشاره به اهمیت ارج گذاشتن به مسوولیت‌ها گفت: مسوولان و روسای شعب بانک گردشگری باید الگوی توجه به منافع سهامداران و مشتریان باشند و در مسیر تامین این منافع گام بردارند.


برگزاری مجمع عمومی انجمن مدیریت ایران

مجمع عمومی سالانه انجمن مدیریت ایران و همچنین مراسم تقدیر از نقش‌آفرینان مدیریت در تاریخ 28 فروردین 1396، در محل دانشگاه خاتم و با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از استادان و مدیران عضو انجمن مدیریت ایران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این جلسه پرویز بیات دبیرکل انجمن مدیریت ایران ضمن خوشامدگویی، به ارائه گزارشی از عملکرد انجمن مدیریت ایران در سال 1395 و همچنین 60سال فعالیت این انجمن پرداخت. بازرس انجمن، گزارش مالی سال 1395 را قرائت کرد و آذر صائمیان قائم‌مقام دبیرکل انجمن نیز گزارشی پیرامون برنامه استراتژیک و سند راهبردی ملی و بین‌المللی انجمن ارائه کرد. در ادامه مجید قاسمی رییس هیات‌مدیره انجمن مدیریت ایران و رییس دانشگاه خاتم، طی سخنانی به تاسیس این انجمن و عملکرد آن طی سال‌های گذشته اشاره کرد و آمادگی انجمن را برای دریافت پیشنهادها و نظرها درخصوص بهبود و پیشبرد اهداف آن اعلام کرد. همچنین مشارکت بیشتر اعضای انجمن را در حوزه‌های مختلف خواستار شد.


تبلور نقش بانک صنعت با افتتاح پتروشیمی کاویان

فاز دوم پتروشیمی کاویان با تسهیلات بانک صنعت و معدن و با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن محصول پتروشیمی(اتیلن) با حضور رییس‌جمهوری در عسلویه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن با آغاز بهره‌برداری از فاز دوم این مرکز پتروشیمی، ظرفیت تولید پتروشیمی کاویان سالانه به ٢میلیون تن اتیلن افزایش یافته است. برای افتتاح فاز دوم این مجتمع، مبلغ ٣٨٩میلیون دلار تسهیلات مالی توسط این بانک تامین مالی شده که در نتیجه آن برای تعداد یک هزار و ٥٥٠ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر