روی موج خبر

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۰۷۸

وزارت اطلاعات به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست

پاد| وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه فارغ از هرگونه تمایلات سیاسی و جناحی و فقط در راستای مصالح، امنیت و آرامش جامعه انجام وظیفه می‌کند.

سید محمود علوی دیروز در شورای اداری استان اردبیل افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در انجام تکالیف و وظایف محوله تمایلات جناحی، قومی و سیاسی را دخالت نمی‌دهند و به‌طور صرف براساس موازین شرع مقدس اسلام و در چارچوب قانون با رعایت اخلاق اسلامی در تامین امنیت جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کند، اظهار کرد: جذب حداکثری و دفع حداقلی راهبرد اساسی این نهاد است.


ماموریت لاریجانی به کمیسیون عمران برای پیگیری حادثه سیل

صدا وسیما| رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران ماموریت رفته تا حادثه سیل اخیر در پنج استان غربی و شمال غربی کشور را پیگیری کند.

علی لاریجانی در جلسه علنی دیروز با اشاره به سیل اخیر در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و زنجان که تخریب زیادی به دنبال داشت، گفت: لازم است به دنبال این حادثه دستگاه‌های اجرایی همان‌طوری که رهبر معظم دستور دادند با شدت و تمام قوا تلاش کنند که آن را کنترل و به آسیب‌دیدگان کمک کرده و برای جبران خسارات به وجود آمده راه‌حلی سنجیده شود.


بیستمین اجلاس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان

ایرنا| بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان در تاریخ‌های 28 و 29 فروردین ماه جاری با حضور دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و عبدالقادر بلوچ وزیر ایالات و مناطق مرزی جمهوری اسلامی پاکستان در تهران برگزار خواهد شد.

«بابک دین‌پرست» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌یی وزارت کشور شنبه شب اظهار داشت: براساس مصوبه هیات وزیران، مسوولیت طرف ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان به وزارت کشور واگذار شده که با توجه به توافقات انجام شده با طرف پاکستانی، عبدالقادر بلوچ وزیر ایالات و مناطق مرزی جمهوری اسلامی پاکستان، به عنوان رییس پاکستانی کمیسیون مشترک در روزهای 28 الی 29 فروردین ماه در تهران حضور خواهند داشت.


با سیاه‌نمایی علیه نظام و دولت برخورد قانونی می‌شود

ایسنا| رییس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با سیاه‌نمایی علیه نظام و دولت برخورد قانونی می‌شود. احد جمالی در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به پایان ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: امیدواریم نواقص این مرحله از انتخابات که مورد توجه مراجع عظام نیز قرار گرفت، مورد بازبینی و اصلاح قرار بگیرد. معاون استاندار قم با بیان اینکه در روزهای آتی فضای انتخابات در سطح کشور و استان تشدید خواهد شد، افزود: امیدواریم که این فضا شاهد شور و نشاط توام با عقلانیت باشد.


مخالف تنبیه بدنی دانش‌آموزان هستیم

ایلنا| وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: از زمانی که من وزیر آموزش و پرورش شده‌ام تقریبا با چهار معلم خاطی در مورد تنبیه بدنی دانش‌آموزان برخورد شده است. فخرالدین دانش‌آشتیانی در پاسخ به این سوال که آیا در کنار حفظ جایگاه معلمان و فرهنگیان برای حفظ شأن دانش‌آموزان و جلوگیری از تنبیه بدنی آنها برنامه‌یی دارید؟ گفت: ما به‌شدت دنبال حقوق دانش‌آموزان هستیم، نحوه تعامل معلمان با دانش‌آموزان تنها یکی از حقوق دانش‌آموز است.


پیام تسلیت وزیر کشور در پی حادثه سیل

باشگاه خبرنگاران| وزیر کشور در پیامی حادثه بروز سیل و جان باختن تعدادی از هموطنان در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی با همه مردم مناطق آسیب‌دیده به خانواده‌های عزادار تسلیت عرض می‌کنم و برای درگذشتگان از خدای متعال رحمت مسالت می‌نمایم.


حجاج امدادگری می‌آموزند

تسنیم| رییس مرکز پزشکی حج هلال‌احمر از ارائه آموزش امدادی و کمک‌های اولیه در سه سطح به حجاج تمتع امسال برای آمادگی با حوادثی نظیر فاجعه «منا» خبر داد. سیدعلی مرعشی در تشریح اقدامات مرکز پزشکی هلال‌احمر برای حج تمتع سال 96 اظهار داشت: خوشبختانه امسال شاهد اعزام حجاج کشورمان به سرزمین وحی خواهیم بود و متعاقبا مرکز پزشکی هلال‌احمر ایران نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز پزشکی حج در جهان اسلام، خدمات بهداشتی، درمانی، آزمایشگاهی و دارویی به حجاج کشورمان در بیمارستان‌های ایرانی در عربستان، درمانگاه‌ها و پایگاه‌های سیار در شهرهای مدینه و مکه ارائه خواهد داد.


وزرای دفاع ایران و آذربایجان بر گسترش روابط دفاعی تاکید کردند

پس از انجام مراسم استقبال رسمی از سپهبد حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان از سوی سردار دهقان وزیر دفاع کشورمان و ادای احترام وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به شهدای گمنام دفاع مقدس، مذاکرات وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برگزار شد. سردار دهقان در این مذاکره با اشاره به اشتراکات و پیوستگی‌های دو ملت ایران و آذربایجان در حوزه‌های تمدنی، فرهنگی، دینی، تاریخی و قومی که یک پدیده کم نظیر در جهان است، تصریح کرد: دیدارهای متعدد رهبران دو کشور و تعاملات فیمابین در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نشان از روند صعودی مناسبات دارد. سردار دهقان افزود: شایسته است این روند در حوزه دفاعی-نظامی نیز روند صعودی داشته باشد و اجازه ندهیم عوامل بیرونی این روند را مخدوش کنند.



مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر