روی کدال نشست

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۹۸۶

عرضه بلوک ۵ درصدی یک بیمه بورسی

بلوک ۵ درصدی بیمه آسیا دیروز توسط صندوق وابسته به تامین سرمایه ملت در بورس عرضه شد. بعد از واگذاری دو بلوک 4.5و 5 درصدی بیمه البرز که 14فروردین از سوی دو صندوق سرمایه‌گذاری اوج و اندوخته انجام و توسط یک شرکت تعاونی به نام خردمندان خریداری شد دیروز نیز بلوک 5 درصدی بیمه آسیا روانه میز فروش ‌شد. این بلوک شامل 115میلیون سهم «آسیا» است که توسط صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته به قیمت پایه هر سهم 2048ریال و به ارزش 23.5میلیارد تومان عرضه خواهد شد.


زمان مجمع سالانه و فوق‌العاده یک بانک و 5 شرکت

بانک گردشگری به همراه 5 شرکت بورسی و فرابورسی زمان و مکان برگزاری مجمع سالانه و فوق‌العاده را اعلام کردند. به گزارش«تعادل» بانک گردشگری و صنایع بسته‌بندی مشهد در پی اتمام سال مالی منتهی به آذر 95 و شرکت‌های ارتباطات سیار ایران، بورس کالا، فرآورده‌های‌‌نسوز آذر و فنرسازی خاور برای سال مالی اسفند 95 زمان و مکان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند. همچنین شرکت‌های قند بیستون و ارتباطات سیار ایران جهت انتخاب اعضای هیات‌مدیره و بانک گردشگری برای افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده سهامداران (از 600 به هزار و 980میلیارد تومان) به مجمع فوق‌العاده می‌روند. در این میان مجمع فوق‌العاده شرکت پلی اکریل ایران در تاریخ 30فروردین درخصوص تصمیم‌گیری شمولیت مفاد ماده 141قانون تجارت لغو و به زمان دیگری موکول شد. بانک گردشگری(دو مجمع عادی و فوق‌العاده)، ارتباطات سیار ایران(دو مجمع عادی و فوق‌العاده)، بسته‌بندی مشهد، فنر‌سازی خاور، فرآورده‌های‌نسوز آذر، بورس کالا و قند بیستون(مجمع عادی به طور فوق‌العاده)


بازگشت «ذوب» به تابلو معاملات بعد از ۳ ماه

نماد ذوب‌آهن بعد از ۳ماه دوری از تابلو معاملات دیروز با محدودیت دامنه نوسان ۵۰ درصدی بازگشایی شد که بیش از 31درصد رشد کرد. در پی توقف نماد ذوب‌آهن از 25دی سال گذشته، این شرکت اقدام به انتشار اطلاعاتی مانند نخستین درآمد حسابرسی نشده و شده 96 کرد و آخر هفته پیش هم سازمان بورس درباره آخرین وضعیت آن توضیح داد. این شرکت فرابورس بعد از 3ماه به تابلو معاملات بازگشت. در این رابطه مدیر عملیات بازار و اعضای فرابورس با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان(ذوب1) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام درخصوص افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش‌بینی با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد آماده انجام معامله شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر