برنامه‌ریزی شرط به زانو درآوردن رژیم‌صهیونیستی

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۹۶

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می‌خواهید با مقاومت خویش ارتش رژیم‌صهیونیستی را به زانو در آورید، باید برای مراحل جدید برنامه‌ریزی کنید تا باز هم غافلگیر شوند. به گزارش ایرنا، هاشمی‌رفسنجانی روز (دوشنبه) در دیدار رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: پیروزی مردم غزه بر ارتش کاملا مسلح رژیم‌صهیونیستی را تحقق وعده خداوندی در نصرت به مجاهدان فی سبیل‌الله است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحلیلگران سیاسی ونظامی با بهت و شگفتی بررسی می‌کنند که چگونه در آن 50روز حرکت معکوس رژیم‌صهیونیستی در تاریخ آغاز شد؟

هاشمی‌رفسنجانی صبر و بردباری مردم غزه، به‌ویژه پس از آن همه جنایت و قساوت صهیونیست‌ها را نشانه ایمان و اراده آنها در مقاومت دانست و گفت: دنیا فهمید که کشتن کودکان، پیران و زنان در این میدان، مردم را خسته و نا امید نمی‌کند. هاشمی‌رفسنجانی، وظیفه مسوولان مقاومت را در شرایط پس از جنگ غزه، مهم خواند و گفت: اگر می‌خواهید با مقاومت خویش ارتش رژیم‌صهیونیستی را به زانو در آورید، باید برای مراحل جدید برنامه‌ریزی کنید تا باز هم غافلگیر شوند. رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از اوضاع غزه در روزهای جنگ و پس از آن، گفت: از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت‌های انسانی و اسلامی‌اش تشکر می‌کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر