شاید نخوانده باشید

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۱۶


عزیز عبدل‌زاده، رییس اداره حفاظت محیط ‌زیست شهرستان‌های شهریار و ملارد از جمع‌آوری، تعطیلی و تخریب چندین واحد بازیافت آلومینیوم و کوره زغال با حکم مرجع قضایی در سطح شهرستان شهریار خبر داد.

سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام این خبر که تا پایان امسال به شرایطی خواهیم رسید که پرداخت از جیب بازنشستگان در بیمارستان‌های دولتی به صفر برسد، اظهار کرد: موظف هستیم وضعیت مستمری‌بگیران را ارتقا دهیم.

عباس‌نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی اظهار کرد: دریاچه ارومیه که در سال‌های اخیر با بحران شدید کم آبی مواجه شده است هم‌اکنون با افزایش سطح آب آن در پاییز نسبتا وضعیت خوبی داشته و امیدواریم با تداوم بارندگی‌ها این روند ادامه داشته باشد.

دکتر بهار اله‌وردی، رییس درمانگاه‌های بیمارستان مرکز طبی کودکان گفت: به‌زودی کلینیک پیشگیری و درمان چاقی کودکان و نوجوانان در بیمارستان مرکز طبی کودکان (قطب علمی اطفال کشور) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی می‌شود.

در پنج ماه نخست امسال 234مورد فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است.

سیدامیر حسینی‌جو، فرماندار عباس‌آباد گفت: ورود سیلاب به یک واحد فرسوده در شهرستان باعث ریزش این واحد شد و سبب جان باختن کارگر جوان ساکن در این خانه شد.

رضا نوروزی، مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد گفت: سرانه نقدی برای هر یتیم در سیستان و بلوچستان 50هزار تومان است که این رقم در کشور میانگین 75هزار تومانی دارد.

دکتر فریدون عزیزی، رییس پژوهشکده غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن هشدار نسبت به روند رو به رشد اضافه وزن و چاقی در کشور، به‌ویژه چاقی در کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: حدود 70درصد تهرانی‌های بالای 20سال دارای اضافه وزن یا چاقی هستند که از جمله پیامدهای آن افزایش موارد بیماری‌های قلبی - عروقی، ابتلا به دیابت، چربی بالای خون و فشارخون است.

علی باقرزاده، رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: نیمی از جمعیت غیرمحصل بزرگسال در معرض آموزش کافی سوادآموزی نبوده‌اند.

شهرام رفیعی فر، مدیرکل دفتر آموزش بهداشت و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: ما به‌دنبال برنامه‌ریزی و تدوین بسته آموزشی در راستای مبارزه با استعمال دخانیات هستیم که باید علاوه بر دانش‌آموزان، مربیان آموزشی و حتی اولیای دانش‌آموزان نیز درگیر باشند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر