نشان تجاری جواهرآلات استان کرمان رونمایی شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۲۸۷۸

کرمان|

نشان تجاری جواهرآلات استان کرمان با حضور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده رونمایی شد.

به گزارش تسنیم، فهیمه فرهمندپور در آیین افتتاح طرح مجتمع جواهرسازی همچنین رونمایی از نشان تجاری جواهرآلات استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در کشور باید به شغل و کار اقتصادی تبدیل شود، گفت: بسیاری فقط آموزش می‌بینند و در نهایت یک هنرمند در آن رشته آموزشی می‌شوند. باید به‌ گونه‌یی برنامه‌ریزی شود که آموزش‌های فنی و حرفه‌یی در کشور به کار اقتصادی منجر شده و سبب کارآفرینی شود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بازاریابی تولیدات نیز یکی از مشکلات امروز کارآفرینان و تولید‌کنندگان است، افزود: وجود محصولات چینی در بازار با قیمت پایین که عمدتا کیفیت مناسبی هم ندارند، رقابت را برای تولیدات داخلی کاهش داده است.

وی با اشاره به اینکه باید در جهت استفاده از تولیدات داخلی بین مردم بیشتر فرهنگ‌سازی شود، خاطر‌نشان کرد: عملکرد صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد شغل‌های خرد و کوچک در کشور مثبت است. مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه هر جا که صندوق کارآفرینی امید وارد عمل شده یک امید جدید در بین مردم ایجاد شده است، گفت: این صندوق در جهت اشتغالزایی بانوان نیز اقدامات خوبی انجام داده است. در این مراسم مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز با بیان اینکه دو هزار و 800 بانوی کارآفرین و فعال اقتصادی در استان کرمان شناسایی شده و از ظرفیت‌های آنها در جهت اشتغالزایی بانوان استفاده شده است، گفت: این بانوان بالغ بر 2هزار نفر در استان کرمان اشتغالزایی انجام داده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر