درآمد 3هزار میلیارد تومانی تبلیغات درکشور

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۲۸۷۷

البرز|

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سالانه 30هزار میلیارد ریال در کشور درآمد تبلیغاتی داریم که کمتر از 20درصد آن در فضای مجازی به دست می‌آید.

به گزارش ایرنا، مرتضی براری دیروز در بازدید از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب وکارهای نوپا افزود: دراین چند سال اخیر رشد قابل توجهی در کسب و کارهای جدید در زمینه فعالیت‌های دنیای مجازی در کشور شکل گرفته است.

وی بیان کرد: امسال بیش از یک هزار و400رویداد کارآفرینی در کشور داشتیم که بیش از 400رویداد آنها در استان تهران و مابقی در سایر استان‌ها بوده است. براری گفت: هدف از این رویداد‌ها توسعه کسب و کار جدید است که در سال جاری بیش از 2هزار و 500 کسب و کار در زمینه فعالیت‌های تبلیغاتی با سیستم نوین در کشور شکل گرفته است. وی ادامه داد: در نمایشگاه الکامپ امسال بیش از 500 شرکت ثبت‌نام کردند که 300شرکت فرصت ارائه محصول در این نمایشگاه را به دست آوردند. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: برای نخستین ‌بار 52.5 درصد دسترسی به اینترنت روی موبایل در کشور حاصل شده که رویداد خوبی برای تبلیغات است. براری گفت: مهم‌ترین محور اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان است که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند، اقتصاد دانش بنیان یعنی اقتصاد مبتنی بر نیروی انسانی و نوآوری است بر این اساس دستاوردهایی که در حوزه فضای مجازی و زیرساخت‌های الکترونیکی در کشور شکل گرفته است بسیار چشمگیر است.

وی افزود: برخی فرصت‌های شغلی در این بخش بیش از یک هزار و 700شغل ایجاد کرده‌اند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر