اخبار

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۲۲۱۵

هدیه بانک پارسیان به سازمان تجهیز و نوسازی مدارس

بانک پارسیان در راستای اجرای برنامه‌های حمایتی خود از موسسات و انجمن‌های حمایتی در اقدامی ارزنده تعداد قابل توجهی از سیستم‌های رایانه‌یی خود را به سازمان تجهیز و نوسازی مدارس اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان؛ این بانک به عنوان بانکی پیشرو در عرصه اقتصادی و بانکداری، نگاه ویژه‌یی به موضوع مسوولیت‌های اجتماعی دارد و از انجام هر گونه اقدامی که باعث ارتقای سطح علمی و پیشرفت کشور شود، استقبال می‌کند. بانک پارسیان در راستای تحقق اهداف عالیه آموزشی و پرورشی نظام اسلامی که بهترین جلوه‌گاه آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در همسویی با اهداف کلان آن به ویژه در تقویت و نهادینه‌سازی مشارکت در نظام تعلیم و تربیت همچنین تعامل اثربخش و فعال در جهت محرومیت‌زدایی و رشد و توسعه اقتصادی کشور و ترویج مدرسه‌سازی و توسعه و تامین فضاهای آموزشی، تداوم نهضت ساخت مدرسه در جامعه را مورد تاکید قرار داده و در ساخت و افتتاح پروژه‌های گوناگون آموزشی مشارکت داشته است.


سامانه آگاه‌رسان ملت راه‌اندازی شد

در راستای توسعه سرویس‌های اطلاع‌رسانی بانک ملت و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، سامانه آگـاه‌رسان ملت راه‌اندازی شد.

سامانه آگاه‌رسان ملت با هدف افزایش کیفیت و سرعت اطلاع‌رسانی خدمات بانکی به مشتریان همچنین کاهش هزینه‌های پرداختی از سوی بانک به شرکت‌های اپراتور تلفن همراه بابت ارسال پیامک طراحی شده است. این سامانه در قالب یک نرم‌افزار تلفن همراه روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌ عامل اندروید و IOS قابل نصب است و از طریق بستر اینترنت موبایل تبادل پیام می‌کند. با استفاده از سامانه آگاه‌رسان ملت، امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان از طریق بستر اینترنت تلفن همراه فراهم شده به نحوی که مشتریان با نصب نرم‌افزار آگـاه‌رسان و فعال کردن اینترنت موبایل قـادر خواهند بود از تراکنش‌های حساب خود و سایر خدمات بانکی از طریق پیام اینترنتی مطلع شوند. افزایش سرعت ارسال پیام به مشتری، حصول اطمینان بیشتر درخصوص دریافت پیام از سوی مشتری، حذف محدودیت فعلی در زمینه حجم پیام ارسالی و عدم ایجاد ترافیک ارسال پیام از دیگر مزایای سرویس آگاه‌رسان ملت است.


2 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانک صنعت برای رونق تولید

بانک صنعت و معدن حدود ٢هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به طرح‌های کوچک و متوسط کشورمان پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، این بانک تسهیلات یاد شده را به یک‌هزار و ٣٢٢طرح کوچک و متوسط در ٣١ استان کشور پرداخته و از این طریق رسالت خود را برای ایجاد و حفظ اشتغال در کشورمان به انجام رسانده است. بنا به گزارش یاد شده بیشترین میزان تسهیلات اعطایی در قالب طرح رونق تولید به ترتیب به استان‌های اصفهان، قم و تهران اختصاص یافته است.

گفتنی است، طرح رونق تولید توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط طراحی شده و بانک صنعت و معدن با وجود برخورداری از تعداد شعب و پرسنل محدود، رتبه ممتازی را در نظام بانکی کشور برای اجرای این طرح داشته است.


تسهیلات 5 میلیاردی با حساب «یکتا» بانک گردشگری

امکان دریافت تسهیلات بدون ضامن در قالب طرح «یکتا» بانک گردشگری میسر شد. طرح جدید موسوم به «یکتا» که در تمام شعب بانک گردشگری پرداخت می‌شود، طرح تسهیلاتی است که با نرخ زیر 10 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود. بر این اساس، مشتریان حقیقی و حقوقی می‌توانند علاوه بر درخواست تسهیلات برای خود، در صورت بهره‌مندی از شرایط لازم اشخاص دیگر را نیز برای دریافت تسهیلات معرفی کنند و ضمانت بازپرداخت را با توثیق سپرده خود بر عهده بگیرند. گفتنی است بانک گردشگری همواره با اعطای تسهیلات مناسب به‌ویژه به فعالان صنعت گردشگری، حامی سیاست‌های کلان اقتصادی کشور بوده است و اجرای طرح یکتا با شرایط خاص نیز با هدف کمک به رونق اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است. بانک گردشگری در راستای توسعه فضای کسب و کار و رونق تولید اقتصادی، تسهیلات آنی با نرخ تک‌رقمی پرداخت می‌کند. این خدمات در قالب «طرح یکتا» به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌شود و متناسب با توان بازپرداخت مشتریان است. بر اساس این گزارش در این طرح، بانک گردشگری شرایط متنوعی را برای تعیین نرخ و زمان بازپرداخت تسهیلات در نظر گرفته است.


برگزاری نشست ایثارگران وزارت اقتصاد در بیمه البرز

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت در این نشست تاکید کرد: ‌امنیت و آرامش کنونی کشور ایران باوجود ناامنی و جنگ در کل منطقه خاورمیانه، مرهون تلاش ایثارگران کشور است به‌طوری که همه جهانیان اذعان دارند ایران امن‌ترین کشور منطقه خاورمیانه است. تاجدار افزود: استعمارگران برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان، تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران وضع کردند که هرچند سبب آزار ایران شد ولی نتایج مثبتی هم به ارمغان آورد از جمله صنعت بیمه کشور که در دوران تحریم، عملکرد بسیار خوبی داشت و با کمک دولت و با تشکیل صندوق ویژه تحریم و ظرفیت مشترک، ریسک‌هایی که قبلا به شرکت‌های بیمه بین‌المللی سپرده می‌شد در داخل کشور بیمه شد و بدین‌ترتیب وابستگی ایران به شرکت‌های خارجی کاهش یافت. هرچند که پذیرش شرایط مذکور، ریسک بسیار بزرگی بود ولی تجربه ارزشمندی بود که حاصل تحریم‌های ظالمانه بود. نایب‌رییس هیات‌مدیره بیمه البرز با ابراز خرسندی از عملکرد خوب تیم مذاکره‌کننده دولت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌یی و به سرانجام رساندن برجام ابراز امیدواری کرد سال آینده سال خوب و پر برکتی برای کشور باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر